تاریخ انتشار: 1398/02/23 14:30
کد خبر: 100270

تارتار و بازیکنان پارس‌جنوبی با تمام وجود مقابل پرسپولیس می‌ایستند

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که آنها در هفته آخر با تمام وجود برابر پرسپولیس بازی خواهند کرد.
تارتار و بازیکنان پارس‌جنوبی با تمام وجود مقابل پرسپولیس می‌ایستند

 محمد ستاری درباره  کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به آخرین هفته و تقابل پاس‌جنوبی با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالیم که سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شد. اگر در این هفته پرسپولیس قهرمان می‌شد، آنها در هفته آخر برای گرفتن جشن قهرمانی به جم می‌آمدند ولی حالا هفته آخر اوج هیجان است و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست.

وی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس و افت این تیم عنوان کرد: پرسپولیس در بازی‌های اخیر امتیازهای زیادی در لیگ برتر از دست داد و در آسیا هم نتوانست از گروهش صعود کند. به‌نظر می‌رسد آنها خسته هستند ولی پرسپولیس تیم بزرگی است و ما بازی آسانی نداریم. این بازی برای آنها بازی مرگ و زندگی است و پرسپولیس با یک مساوی هم قهرمان می‌شود ولی ما هم در زمین خودمان دنبال برد هستیم.

ستاری در قست دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: ما برابر تراکتورسازی هم با انگیزه بالا بازی کردیم و برابر پرسپولیس هم انگیزه خواهیم داشت. مهدی تارتار در دو‌، سه هفته اخیر مدام به بازیکنان می‌گوید که باید برابر پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند. مطمئن باشید تارتار و بازیکنان پارس‌جنوبی با تمام وجود مقابل پرسپولیس می‌ایستند. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم تیمی که شایسته است قهرمان شود.

مدافع پارس‌جنوبی با اشاره به وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه جم گفت: کیفیت زمین چمن اصلا خوب نیست و در چنین شرایطی ممکن است نتیجه بازی با اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی همراه شود. ما می‌دانیم که همه نگاه‌ها به جم است و خیلی‌ها در مورد این بازی از ما سوال می‌کنند. مطمئن باشید که برابر پرسپولیس با بیشترین انگیزه بازی خواهیم کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yga8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس یک تیم پرقدرت است/شکست دادن تیم برانکو کار آسانی نیست!