تاریخ انتشار: 1398/02/23 14:55
با شکست پرگل قطبی و فولاد
کد خبر: 100265

منصوریان مچ تمامی استادان خود را می‌خواباند!

منصوریان حالا با شکست قطبی و فولاد تمامی مربیان سابق خود را برای حداقل یکبار شکست داده است.
منصوریان مچ تمامی استادان خود را می‌خواباند!

 منصوریان حالا بعد از برانکو که تنها یک باخت را در نیم فصل دوم تجربه کرده است، در کنار امیر قلعه نویی تنها دو مرتبه شکست خورده و با 39 امتیاز تیم بحران زده ذوب‌آهن را به رده ششم جدول رسانده است.

اما این مربی رکورد جالب توجهی از خود به جا گذاشته است. او در فصل اول مربیگری‌اش در نفت تهران امیر قلعه نویی که آن زمان در استقلال وجود داشت را به صورت رفت و برگشت شکست داد تا اولین تقابل جدی‌اش با مربی سابق یک طرفه به نفع منصوریان رقم بخورد. نفت در همان فصل پیکان با مربیگری صمد مرفاوی را هم برد تا دیگر مربی استقلالی نیز برابر شاگردش شکست خورده باشد.

علیرضا منصوریان که کار رسمی خود در مربیگری را از تیم ملی و افشین قطبی شروع کرده بود، این هفته برای اولین بار مقابل او در قامت جدید قرار گرفت. این دو در کنفرانس خبری قبل از بازی تعریف و تمجید فراوانی از یکدیگر کردند و سرمربی فولاد، معتقد بود که شاگردش باعث افتخار او شده است. جدالی که در نهایت با نتیجه 3-1 به سود منصوریان و ذوبی‌ها به پایان رسید تا مچ دیگر استاد هم اینگونه خوابیده شود. سبزپوشان دیار زاینده رود حالا یک مسابقه تا انتهای لیگ هجدهم دارند و در تدارک جمع کردن تیمی قدرتمند برای فصل بعد خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwxaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فخرالدینی و دوستان علیه ستاره شماره 9