تاریخ انتشار: 1398/02/23 15:14
کد خبر: 100261

خداحافظی ژاوی در الکلاسیکوی قطر

هافبک اسپانیایی و کاپیتان تیم فوتبال السد در دیدار مقابل الریان کفش های خود را آویخت.
 خداحافظی ژاوی در الکلاسیکوی قطر

ژاوی هرناندز  یکی از بازیکنان ماندگار دنیای فوتبال که چند سالی است در باشگاه السد قطر حضور دارد اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کند .   به همین خاطر او  روز شنبه در جریان دیدار دو تیم الریان و السد که در فوتبال قطر که به الکلاسیکو معروف است از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در این دیدار هواداران  السد در دقیقه 6 با رونمایی از یک بنر بسیار بزرگ  از  کاپیتان تیمشان به زبان اسپانیایی تشکر کردند . در ادامه بازیکنان السد  نیز ژاوی را روی شانه هایشان گرفتند و با او دور افتخار زدند.

 این در حالی است که پیش از این هم  ژاوی در پایان فصل 2015- 2016  طی یک مراسم باشکوه در ورزشگاه نیوکمپ از بارسلونا خداحافظی کرده  بود .

خداحافظی ژاوی از قطر

 او در طی مدت حضورش در باشگاه السد علاوه بر تمام جام های بزرگی که همراه با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به دست آورد،  بعد از ورودش به فوتبال قطر در سال 2017   موفق به فتح عنوان لیگ ستارگان قطر شد و علاوه بر آن جام پرنسس ، جام قطر، و جام حذفی شیخ جاسم را نیز به دست آورد . او حالا درصدد است با حضور در فینال  جام امیر قطر به افتخارات فراوانش اضافه کند .

گفتنی است دیدار الریان و السد  که از مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شد  با نتیجه دو بر صفر به سود السد خاتمه یافت تا آنها در روز جمعه در مرحله فینال به مصاف الدحیل بروند .

السد در آخرین دیدار این فصل خود باید در یک دیدار تشریفاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران برود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpx8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ژاوی برگشت؛السد ترسناک تر از همیشه!