تاریخ انتشار: 1398/02/24 14:42
شیطنت ها باعث پیش آمدن سوءتفاهم شد؛
کد خبر: 100127

علوی: پرسپولیس هم حریفمان بود برای برد می رفتیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان ضمن توضیح درباره شیطنتی که باعث برخی صحبت ها درباره او شده بود، تاکید کرد تیمش مقابل سپاهان برای برد به زمین می رود و کاری به رقابت برانکو با قلعه نویی ندارد.
علوی: پرسپولیس هم حریفمان بود برای برد می رفتیم

صبح امروز نقل قولی از سید محمد علوی منتشر شد که او به یک اظهار نظر از سوی مدیران سپاهان پاسخ داده بود. سرمربی استقلال خوزستان اما در گفت و گو با ورزش سه این صحبت ها را تکذیب کرد. وی گفت: این فقط شیطنت یک خبرنگار بود. او به من گفته بود که مدیران سپاهان بازی با اس خوزستان را دیداری ساده انگاشته اند اما بعدا من متوجه شدم که چنین اظهار نظری اصلا صحت نداشته است. به همین دلیل از باشگاه سپاهان هم عذر می خواهم.

علوی درباره بازی با سپاهان گفت: امیرخان استاد ماست و مربی من بوده است. این اتفاقی که افتاده سوء تفاهم بود. ما قطعا برای این بازی انگیزه خودمان را داریم و کاری به سپاهان و پرسپولیس نداریم. بازیکنان جوانی در تیم ما حضور دارند که با تمام وجود می خواهند خود را ثابت کنند. دیدار با سپاهان پخش مستقیم دارد و بازیکنان ما می خواهند خودشان را به امیرخان یا باشگاه های دیگر نشان دهند.

او افزود: من یک سرمربی هستم و تیم خودم را دارم. همینطور آقای برانکو و قلعه نویی تیم خودشان را دارند. تا جایی که از دستم بر می آید، با تمام وجود می روم که نتیجه بگیرم. باید ثابت کنم که من هم برای فوتبال ایران چیزهایی دارم. مربیان جوان حتما می توانند به این فوتبال کمک کنند. هدف ما بهترین عملکرد خودمان مقابل سپاهان است و حتما مقابل این تیم برای برد می رویم.

او درباره مشکلات عمده تیمش گفت: متاسفانه همان زمانی که آقای یزدی تیم را تحویل گرفت، عجله داشت و وقت کافی نبود. به همین دلیل بدنسازی به خوبی انجام نشد. در تعطیلات نیم فصل هم اتفاقاتی افتاد. در نتیجه از نظر بدنی هم بچه ها عقب هستند. اگر این مشکل نبود، خیلی از بازی ها را می بردیم. بچه های ما فوتبال را می فهمند. خیلی از این بازیکنان سال اول حضورشان در لیگ است. همچنین ما افتخار می کنیم که 90 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند.

علوی درباره احتمالات قهرمانی لیگ برتر گفت: هر تیمی حقش است، باید در زمین نتیجه بگیرد. مثلا هفته قبل همه فرصت داشتند اما مساوی کردند. تیم ها باید از فرصت هایشان استفاده کنند. الان سپاهان در کورس است و به همین دلیل بازی حساس شده است. اگر این تیم مدعی نبود، بازی ما با آنها هم معمولی بود. شما مطمئن باشید مهدی تارتار هم قطعا می خواهد جلوی پرسپولیس برنده شود تا خودش را ثابت کند. با همین منطق ما هم می خواهیم مقابل سپاهان برنده شویم. قطعا اگر با پرسپولیس هم بازی داشتیم، برای برد می رفتیم.

او در مورد آینده اش در تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: من از خدایم است در این تیم باشم البته با شرط اینکه باشگاه آماده لیگ برتری شدن باشد و به طور جدی به این مسئله فکر کند. خودتان می بینید که بچه ها این هفته ها شاداب هستند. در این تیم بی انضباطی ها را کنار گذاشته ایم و هر کس حقش باشد، بازی می کند.

علوی در مورد جلوگیری از بی انضباطی ها در استقلال خوزستان افزود: چند بازیکن از جمله وحید خشتان کنار گذاشته شدند. خشتان گفت پایم درد می کند و به همین دلیل چند هفته نبود ولی پزشک تیم ما مصدومیت او را تایید نکرد. بعد از چند هفته او برگشت ولی دیگر نیازی نداشتیم و صلاح ندانستیم برگردد. واقعا خشتان بازیکن قابلی است. او هم سرعتی، هم تکنیکی و شوتزن و سر زن است. اما طرز فکر او هنوز حرفه ای نیست. اگر بتواند این کار را بکند، آینده خوبی دارد و خیلی پیشرفت می کند. فقط باید قدر خودش را بداند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ajkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/برزیلی ها در راه نصف جهان/ استقلالی ها شنبه ثبت می کنند/ طارمی به سوپرجام نمی رسد