تاریخ انتشار: 1398/02/24 14:56
اگر می‌ماند در پرسپولیس هم موفق می‌شد
کد خبر: 100123

ترابیان: موفقیت یحیی گل محمدی اتفاقی نیست

بازیکن سابق پرسپولیس از اوضاع و احوال این تیم می گوید و معتقد است سرخپوشان نباید ‍‍مرتکب حتی یک اشتباه در بازی پایانی لیگ شوند و سرنوشت قهرمانی را عوض کنند.
ترابیان: موفقیت یحیی گل محمدی اتفاقی نیست

 رضا ترابیان در مورد شرایط پرسپولیس و شانس بالای قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس بیشتر راه را رفته و باید زودتر از این ها تکلیف قهرمانی اش مشخص می شد اما متاسفانه بازیکنان قدر موقعیت‌هایی که به دست آوردند را ندانستند و برای همین حساسیت بازی آخر زیاد شده است. بنابراین این تیم باید از هر لحاظ آماده بازی با پارس جنوبی جم باشد. سپاهان هم شانس زیادی دارد و بازی آن‌ها هم داخل خانه و به طبع راحت تر است و می توانند سه امتیاز را بگیرند. بازی پرسپولیس بیرون از خانه است و یک مساوی هم بگیرد کافی است ، بازیکنان یک فصل زحمت کشیده اند و حالا وقت نتیجه گیری است به همین دلیل جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. تمام تیم باید خوب کار و دفاع کنند تا گل نخورند و بی گدار به آب نزنند.

 

او در مورد رقیب دیرینه پرسپولیس یعنی استقلال که تا هفته گذشته شانس قهرمانی داشت اما در حال حاضر بین مدعیان قرار ندارد، گفت: استقلال در بهترین حالت می تواند جایگاه سومی را کسب کند . آن‌ها در هفته‌های اخیر کادر مربیگری خود را  تغییر دادند  و آقای مجیدی بالا سر این تیم آمده که شاید آمادگی این کار را نداشته باشد.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حذف دو نماینده ایران یعنی پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت: به هر حال تیم های دیگر هر سال با تجربه بیشتر ، برنامه ریزی و سرمایه گذاری پا به مسابقات آسیایی می گذارند . متاسفانه پرسپولیس نتوانست از شانسی که داشت استفاده کند و حذف شد. با اینکه پرسپولیس پارسال شرایط سخت تری داشت و پنجره نقل و انتقالات برای این تیم بسته شده بود اما عملکرد خیلی بهتری داشتند. سال های سال است که ما منتظر قهرمانی یکی از تیم‌های ایرانی در آسیا هستیم و پرسپولیس باید روی این مهم تمرکز  و سعی کند سال بعد برای رسیدن به جام آسیایی تلاش کند.

 

رضا ترابیان یکی از دوست‌های صمیمی یحیی گل محمدی به شمار می‌رود. به همین دلیل او در مورد موفقیت پدیده همراه با این مربی و شانس بالایی که برای کسب سهمیه آسیایی دارند گفت: من تقریبا از 18 سالگی با یحیی دوست صمیمی هستم و تمام خصوصیات او را می شناسم او علاوه بر اینکه آدم سالم، باهوش و خونسردی است از کمترین امکانات نیز بیشترین بهره را می‌برد. او مربی بسیار کارآمدی به حساب می‌آید و این را صرفا چون دوستم است نمی گویم. آن سالی که یحیی به عنوان سرمربی به پرسپولیس آمد با اینکه این تیم شرایط بسیار بدی داشت توانست بهترین نتایج را بگیرد و پرسپولیس در آن سال بازی های پر گل زیادی داشت. اگر او را حفظ می کردند پرسپولیس در لیگ هم نتایج خوبی به دست می‌آورد. یحیی ثابت کرده است که نتیجه‌ای که می‌گیرد مقطعی نیست و ثبات دارد. ما باید در فوتبال از مربی های جوانی که داریم بهره ببریم و آن ها را به کلاس‌های خوب مربیگری در خارج از کشور بفرستیم  وسپس ازآن ها نهایت  استفاده را ببریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjx66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: پرسپولیس هم حریفمان بود برای برد می رفتیم
شیطنت ها باعث پیش آمدن سوءتفاهم شد؛