تاریخ انتشار: 1398/02/31 12:10
کد خبر: 99304

چلسی به هازارد: می‌توانی بروی

چلسی خود را برای فروش هازارد به رئال ماردید آماده کرده چون در غیر اینصورت، او سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این تبعات مالی زیادی برای باشگاه خواهد داشت.
 چلسی به هازارد: می‌توانی بروی

 روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد چلسی خود را برای فروش ادن هازارد به رئال مادرید در فصل تابستان آماده کرده چون در غیر اینصورت، هازارد سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این با توجه به قوانین فایننشل فرپلی برای باشگاه لندنی مشکلات بزرگی بوجود خواهد آورد.

هازارد پیش از این به صراحت اعلام کرده که قصد دارد به دوران هفت ساله حضورش در استمفوردبریج پایان دهد و هفته آینده بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا بین چلسی و آرسنال، این تیم را ترک کند.

چلسی برای ستاره بلژیکی خود که یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده قیمت پیشنهادی 87 میلیون پوند را اعلام کرده. هازارد هفت سال پیش از باشگاه لیل فرانسه و با قراردادی 32 میلیون پوندی به چلسی پیوسته بود.

چلسی ماه‌ها تلاش کرد هازارد را به تمدید قراردادش راضی کند و حتی حاضر بود با افزایش شدید دستمزد او، هازارد را به یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا تبدیل کند.

ولی با اینکه چلسی با محرومیت نقل و انتقالاتی فیفا روبرو است در نهایت نمی‌خواهد هازارد را به زور تا پایان قراردادش در لندن نگه دارد. این دو علت دارد، اول احترامی که چلسی برای هازارد قائل است و دوم این واقعیت که مدل کسب و کار باشگاه چلسی بر فروش بازیکن استوار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39b7de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام زیرکانه پدر ستاره فوتبال برای ترانسفر پسرش