تاریخ انتشار: 1398/03/14 20:52
کد خبر: 97738

رقابت ادامه دار دفاع راست ها در تیم ملی

رامین رضاییان و وریا غفوری همچنان در تیم ملی حضور دارند و مهم ترین مدافعان راست محسوب می شوند.

فوتبال ایران همیشه دفاع راست های خوبی را در اختیار داشته اما در یکی دو سال اخیر تعداد بازیکنان باکیفیت در این نقطه از زمین بیشتر شده و رقابت جذابی بین آن ها برای حضور در تیم ملی به وجود آمده است. از جام ملت های ۲۰۱۵ که خسرو حیدری به صورت رسمی جای خود را به وریا غفوری داد تا جام ملت های ۲۰۱۹، تیم ملی ۴ مدافع راست را به خود دید و حال سه نفر از آن ها در اردوی تیم حضور دارند.

وریا غفوری، رامین رضاییان، حسین ماهینی و صادق محرمی این ۴ بازیکن بودند که حالا از این جمع ماهینی در تیم ویلموتس غایب است اما سه بازیکن دیگر، به رقابت خود ادامه می‌دهند. در این بین وریا غفوری تنها دفاع راستی است که در فوتبال ایران حضور دارد و دو بازیکن دیگر رویای خود را در خارج از کشور دنبال می‌کنند.

رقابت جذاب مدافعان راست در حالی ادامه دارد که همه منتظر این هستند که ببینند در اولین بازی های ویلموتس، او به کدام بازیکنان اعتماد می‌کند و به چه نوع فوتبالیست هایی اعتقاد دارد. کارلوس کی‌روش برای جام ملت ها صادق محرمی را خط زد و به تناوب از دو بازیکن دیگر استفاده کرد اما شاید سرمربی بلژیکی نظر دیگری داشته باشد.

در این بین هر سه بازیکن سابقه این را دارند که در پست هافبک راست نیز به میدان رفته باشند. صادق محرمی در تیم ملوان، رامین رضاییان در تیم پرسپولیس و وریا غفوری در تیم استقلال برای چند بازی هافبک راست بودند اما بعید است در تیم ملی به این منطقه منتقل شوند و در واقع احتمال حضور همزمانشان در ترکیب وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nl9zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این احتمال وجود دارد تا رامین رضاییان به فوتبال ایران برگردد!