تاریخ انتشار: 1398/03/16 20:41
عرب اعلام کرد:
کد خبر: 97527

شکایت شدید اللحن پرسپولیس از قلعه نویی

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد کمیته اخلاق باید کسی که اتهام مهندسی می زند را صدا کند و اگر مدرکی نداشت بااو برخورد جدی انجام دهد.
شکایت شدید اللحن پرسپولیس از قلعه نویی

 پس از کنار رفتن سپاهان از جام حذفی توسط پرسپولیس در دیداری که تک گل آن در دقیقه 121 به ثمر رسید، امیر قلعه نویی در چند مصاحبه متوالی صحبت های تندی را علیه پرسپولیسی ها برزبان آورد.

سرمربی سپاهان که به تازگی قراردادش را با این تیم به مدت یکسال دیگر تمدید کرده، در مصاحبه های خود بعد از صعود پرسپولیس به فینال به مهندسی نتایج به سود تیم سرخپوش پایتخت اشاره کرد. او قویا اعلام کرد که شواهد مهندسی نتایج را نشان می دهد و حتی مدارکی نیز در این خصوص جمع آوری تا به فدراسیون فوتبال ارائه کند.

چنین صحبت هایی سبب شد تا باشگاه پرسپولیس از قلعه نویی به کمیته اخلاق شکایت کند و حالا با اظهاراتی که ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر زبان می آورد، مشخص است که این باشگاه شدیدا پیگیر این شکایت است و خواهان آن شده تا کمیته اخلاق در این خصوص تحقیقاتش را انجام دهد.

عرب در گفت وگویی که امروز با رادیو ورزش انجام داد، بدون آنکه نامی از قلعه نویی بیاورد، در این باره توضیح داد. او گفت: اینکه نتایج بازی ها بیرون از زمین رقم بخورد یا به عبارت بهتر مهندسی شود، یا خرافات است و یا توهم. مشخص است که چنین مسائلی واقعیت ندارد و البته که چنین حرف هایی ضرر شدید به برخی تیم ها می رساند و مارا از فوتبال پاک دور می کند. ما هیچ اعتقادی به این موضوعات نداریم.

وی ادامه داد: من از فردی که این حرف ها را علیه پرسپولیس زده بود، به کمیته اخلاق شکایت شدید اللحن نوشتیم و امیدوارم برای یکبار هم که شده کمیته اخلاق این موضوع را به جدیت بررسی و نتایجش را نیز اعلام کند. از کمیته اخلاق توقع وجود دارد تا کسانی که اتهام به فوتبال پاک وارد می کنند را بخواهند و دلایل شان را جویا شوند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین گفت: وقتی یک نفر حرفی می زند باید مستندات، دلایل، شواهد و قرائن داشته باشد. اگر دلیل و مدرک نداشته باشد باید با او برخورد شود. مهندسی کردن نتایج موضوعی نیست که همینطور یک ادعایی بشود و نمودی هم نداشته باشد. اگر شخصی این حرف می زند باید دلیل داشته باشد. اگر هم شواهدی نیست، حرف غلط ، کذب و بیخودی است که مطرح می شود. نمی شود همینطور یک حرفی بزنیم و فضای فوتبال را متشنج کنیم و اتهام به سازمان فوتبال بزنیم.

عرب در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: کمیته اخلاق باید فرد را صدا کند و از او بپرسد که از کجا متوجه وجود این موضوع شده و حالا که متوجه شدی، دلایلت چیست. اگر مدرک ارائه داد، پیگیری کنند و اگر هم ارائه نداد باید با او برخوردی کنند که دیگر از این حرفها نزند.

مدیرعامل پرسپولیس صحبت هایش را اینطوربه پایان برد: اینکه ناتوانی خود یا مدیریت و بخشی از کار را با این اظهارات بخواهیم پوشش بدهیم، درست نیست و نمی تواند مورد قبول باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48a8an

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس پیشنهاد قلعه نویی را رد کرد!