تاریخ انتشار: 1398/03/17 12:47
معادلات پیچیده دانیال، مهدی پور و پهلوان؛
کد خبر: 97477

سربازهای ذوب آهن صبح فردا در پادگان

دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان سه سرباز تیم ذوب آهن فردا خود را به پادگان معرفی می کنند تا دوران آموزشی خود را بگذرانند.
 سربازهای ذوب آهن صبح فردا در پادگان

علی رغم این که در لیگ برتر هیچ تیم نظامی وجود ندارد اما همچنان موضوع بازیکن سرباز، یکی از موضوعاتی است که اختلافات زیادی را در بین تیم های فوتبال به وجود آورده است. گمان می رفت سه سرباز تیم ذوب آهن که در نیم فصل لیگ هفدهم به تراکتورسازی منتقل شدند، در پایان لیگ هجدهم به تیمشان برگردند اما این اتفاق رخ نداد تا حالا دوباره تراکتور و ذوب آهن مقابل هم قرار بگیرند.

در تبریز اعتقاد بر این بود که این سه باید دوران آموزشی خود را سپری کنند اما ذوب آهنی ها خلاف این موضوع فکر می کردند. به هر حال حالا خبرهای موثق از این حکایت دارند که مهدی پور، اسماعیلی فر و پهلوان فردا صبح باید خود را به پادگان معرفی کنند تا دوران آموزشی یک و نیم یا 2 ماهه شان را بگذارنند.

تراکتوری ها امیدوارند که این موضوع سبب شود تا سربازهای ذوب آهن یک نیم فصل دیگر در تبریز بمانند اما مدیران ذوب آهن باتوجه به نیاز علی منصور تمام تلاش خود را خواهند کرد تا سه ستاره تیمشان هرچه سریع تر به اردوی ذوب آهن ملحق شوند.

باشگاه ذوب آهن برای فروش این سه بازیکن برای هر کدام مبلغ 4 میلیارد تومان را درخواست کرده که به نوعی نشان می دهد آن ها قصد ندارند آن ها را بفروشند. منصوریان نیز نسبت به اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور اعلام نیاز کرده و به خصوص برای رقابت های آسیایی آن ها را می خواهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awyvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 بازیکن سرباز تراکتورسازی به کمیته تعیین وضعیت احضار شدند