تاریخ انتشار: 1398/03/20 19:43
کد خبر: 97146

گل ریحان از البرز رفتنی شد

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز با انتقاد شدید از نوع رفتارها با این تیم برخواسته از بخش خصوصی گفت: با ادامه این شرایط در صددیم تیم را واگذار و از کرج منتقل کنیم.
 گل ریحان از البرز رفتنی شد

 حمید حمزه لو گفت:متاسفانه فصل گذشته در خصوص اختصاص زمین تمرین همکاری خوبی با باشگاه نشد و ما با هزینه ای سنگین مجبور بودیم در تهران تمرین کنیم.

وی ادامه داد: در بحث استفاده از ورزشگاه انقلاب نیز برای هربازی هزینه سنگین 24 میلیون تومانی از ما گرفتند واین در حالی بود که کمترین خدمات را در بازی های خانگی خود دریافت می کردیم و بابت هر چیزی از ما مطالبه مالی می شد.در عین حال برای یک تیم دیگر از استان که در لیگ کشور حاضر بود نازلترین مبلغ جهت استفاده از زمین چمن در نظر گرفته می شد و برخلاف قرارداد که تنها تیم ما می بایست در آن زمین بازی می کرد در طول فصل تیم های دیگر به کرات از آن استفاده کردند.

حمزه لو با بیان اینکه آقایان ما را به چشم عابر بانک می بینند گفت: جای تاسف است تیمی برخواسته از بخش خصوصی باید این گونه مورد بی مهری  واقع شود.

مدیر باشگاه گل ریحان البرز ادامه داد: حدود دو هفته پیش ودر اتفاقی عجیب تر به ما پیغام دادند که تیم را ما خودمان مدیریت می کنیم و حتی برای ما اقدام به انتخاب سرمربی و بازیکن کردند و جای تعجب این است که ما تا به حال چنین چیزی را ندیده ایم که وارگانی چون هیئت فوتبال بخواهد برای یک باشگاه خصوصی تعیین تکلیف کند.

وی ادامه این شرایط را برای مجموعه باشگاه و مالکان آن غیر ممکن دانست و گفت: با توجه به نوع برخوردها و انتظارات و توقعات خارج از عرفی که مسئولان ورزش و فوتبال البرز دارند چاره ای جز واگذاری امتیاز ویا انتقال آن نداریم و صدالبته قصد نداریم هدف آقایان یعنی هبه کردن تیم را هم جامه عمل بپوشانیم.

حمزه لو در پایان با تاکید بر ظرفیت های بالای فوتبال البرز گفت: از مسئولان ارشد استان توقع می رود به این موضوع ورود کرده و با بررسی آنچه براین تیم گذشته اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygq9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل‌گهر با پیروزی آماده جشن قهرمانی شد