تاریخ انتشار: 1398/03/24 11:28
کد خبر: 96829

شعار در مراسم معارفه هازارد: امباپه را می‌خواهیم

در مراسم معرفی رسمی ادن هازارد توسط رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو، هواداران رئال با سر دادن شعار "ما امباپه را می‌خواهیم" به مدیران این تیم نشان دادند ستاره بعدی مد نظرشان کیست.
 شعار در مراسم معارفه هازارد: امباپه را می‌خواهیم

بعد از مدتها کش و قوس و حجم انبوهی از شایعه و گمانه‌زنی سرانجام ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی پیراهن سفید رئال مادرید را به تن کرد و در خانه این باشگاه، سانتیاگو برنابئو مقابل هواداران تیم بزرگ اسپانیایی قرار گرفت و به آنها معرفی شد.

عده زیادی از هواداران رئال دیروز برای اولین دیدار با ستاره جدید تیم‌شان، ادن هازارد راهی سانتیاگو برنابئو شدند تا به تشویق او پرداخته و ورودش به رئال را خیر مقدم بگویند.

اما هواداران رئال از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کردند تا صدای خود را به گوش مدیران باشگاه برسانند و بگویند به عنوان شکار بزرگ بعدی رئال، کدام ستاره را مد نظر دارند.

در میانه معرفی هازارد با پیراهن جدید رئال بود که هواداران سفیدپوش شروع به سر دادن شعار برای جذب امباپه کردند و نام او را فریاد زدند. تماشاچیان حاضر در برنابئو شعار می‌دادند:" ما امباپه را می‌خواهیم".

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن امباپه به رئال مطرح شده اما هنوز مشخص نیست آیا رئال خواهد توانست باشگاه فعلی او پاری سن ژرمن را به واگذاری پدیده جوانش راضی کند یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw6xg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد بعد از راموس دومین بازیکن پر درآمد رئال

رسمی؛ ادن هازارد به رئال مادرید پیوست
اولین خرید کهکشانی در تابستان 2019