تاریخ انتشار: 1398/03/26 20:49
ادعای سایت گل؛
کد خبر: 96595

چرا رونالدو از انتخاب ساری رضایت دارد؟

کریستیانو رونالدو مشتاق کار کردن با مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید و ایتالیایی یوونتوس است.
چرا رونالدو از انتخاب ساری رضایت دارد؟

 همانطور که در فینال یورو 2016 دیدیم، کریستیانو رونالدو هیچ مشکلی با پذیرش نقش سرمربیگری ندارد اما حالا به نظر می رسد وی با پست مدیر ورزشی نیز بیگانه نیست و ستاره پرتغالی ها تصمیم گرفته در فصل نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس نقش ایفا کند.

رونالدو پس از دیدار فینال لیگ ملت های اروپا مقابل هلند علنا از ماتیاس دی لیخت خواست راهی تورین شود و وی در هفته های اخیر به طور خصوصی از مارسلو و خامس رودریگز نیز چنین خواسته ای داشته است و حالا و بعد از آنکه ساعتی قبل باشگاه یوونتوس خبر از آغاز همکاری با مائوریسیو ساری داد، احتمالا حضور این سرمربی ایتالیایی باب میل رونالدو خواهد بود.

رونالدو البته علاقمند بود ژوزه مورینیو سرمربی یوونتوس شود اما بی شک ورود مائوریتسیو ساری نیز با نظر مثبت وی صورت گرفته است. رونالدو رابطه بسیار خوبی با مکس آلگری داشت اما در طول چند بازی در فصل گذشته، وی به تاکتیک های سرمربی ایتالیایی و عدم ارائه نمایش هجومی از سوی تیم وی معترض شد.

حالا و با ورود ساری، یوونتوس احتمال مالکیت توپ بالاتری خواهد داشت و این موضوع خوشایندی برای رونالدو است. "ساری بال" احتمالا فصل بعد تاکتیک اصلی بیانکونری خواهد بود و این اتفاق می تواند به افزایش تعداد گل های رونالدو و حضور بازیکنان بیشتر در بخش هجومی برای کمک به وی یاری رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpnr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ساری: یوونتوس؟ فقط به آرسنال فکر می کنم!