تاریخ انتشار: 1395/04/23 19:11
کد خبر: 274056

عجله نمی‌کنیم، اگرچه در فوتبال این کار خیلی سخت است

نیاز به زمان داریم،هنوز کامل نیستیم
عجله نمی‌کنیم، اگرچه در فوتبال این کار خیلی سخت است

سرویس لیگ برتری فرتاک: 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما همین حالا هم کامل شده است. بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و جاه‌طلب‌تر از سال قبل هستیم. دو جای خالی داریم که سر فرصت و با بررسی بیشتر و بدون عجله بازیکن می‌گیریم.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از هر چیز باید بار دیگر رضایت کامل خودم از شرایط اردو را اعلام کنم. همه چیز کاملا سازماندهی شده بود. 4 بازی انجام دادیم و 16 جلسه تمرینی برگزار شد. در این مدت توانستیم سطح آمادگی بچه‌ها را بالاتر ببریم. فقط یک مشکل کوچک داشتیم که به مصدومیت مختصر امیری و سید جلال مربوط می‌شود ولی آنها هم تا روز یکشنبه که تمرینات در تهران آغاز خواهد شد مساله‌ای نخواهند داشت. به طور کلی باید بگویم کار ما در اینجا بسیار موفق بود و هیچ اشکال و انتقادی نسبت به رفتار بچه‌ها وجود ندارد. فقط متاسفانه آقایان؛ ماهینی و درویش‌وند را در اختیار نداشتیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هواداران بابت نقل و انتقالات و ترکیب تیم نگران هستند و حتی مطرح شده است که شما به شدت ناراحت هستید و حتی با محمد علی ترکاشوند در بدو ورود به اردو بحثی در این ارتباط داشتید، ادامه داد: من قبل از هر چیز می‌خواهم رضایت خودم را از بازیکنانی که جذب کردیم اعلام کنم. قبل از همه باید به بیرانوند، امیری و سید جلال حسینی اشاره کنم که ملی‌پوش هستند. همچنین یک بازیکن خیلی خوب مثل ساسان انصاری را گرفتیم. بازیکن مطرحی چون حسین ماهینی از سربازی بازگشته است. در کنار آنها بازیکنان جوانی مثل علوان‌زاده، آقایی و محرمی را گرفته‌ایم. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را تشکیل داده‌ایم و هنوز فضایی برای جذب بازیکن داریم اما عجله‌ای نداریم چون می‌خواهیم دقیقا بررسی کرده و آن چیزی که واقعا مورد احتیاج ما است را جذب کنیم.

الان همین تیمی که داریم کامل شده است و جاه طلبی ما دقیقا بیشتر از سال گذشته است و طبیعی است که الان 12 بازیکن جدید داریم و نیاز به زمان است که آنها هم با روند کار تیم هماهنگ شوند.

ایوانکوویچ درباره اینکه هنوز علامت سوال‌هایی درباره جذب یک مهاجم و یک مدافع وجود دارد، خاطرنشان کرد: خیلی بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد می‌شود بالاخره پرسپولیس تیم مورد توجهی است ولی همانطور که گفتم ما اینها را بررسی می‌کنیم و در فرصت مناسب بازیکن می‌گیریم. می‌خواهیم خطا و اشتباه را به حداقل برسانیم. پس عجله نمی‌کنیم، اگرچه در فوتبال این کار خیلی سخت است. ما چارچوب تیم را تشکیل دادیم و طبیعی است که برای جذب دو بازیکن جدید هم جا داریم.

وی درباره استراحت دو روزی سرخپوشان و تعطیلی سه روزه تمرینات تصریح کرد: بچه‌ها برای دو هفته دور از خانواده بوده‌اند. طبیعی است که دو روز به آنها استراحت دادیم تا هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فیزیکی استراحت داشته باشند و 10 روز قبل از شروع بازی‌های فصل جدید پر از انرژی و سرحال باشند. از هفته اول با آمادگی در مسابقات شروع کننده در این 10 روز شکل تمرینات فرق خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezzzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار