تاریخ انتشار: 1398/04/05 21:03
کد خبر: 95699

همه در بارسلونا موافق بازگشت نیمار نیستند

بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا یکی از مهم ترین اخبار بازار نقل و انتقالات تابستانی است.
 همه در بارسلونا موافق بازگشت نیمار نیستند

 در روزهای اخیر و بعد از آنکه باشگاه پاری سن ژرمن در مورد احتمال جدایی نیمار از این تیم واکنش نشان داد، بارسلونا امیدوار به خرید دوباره ستاره برزیلی و سابق خود شده و ممکن است یک بار دیگر گران ترین انتقال تاریخ فوتبال به نام نیمار رقم بخورد.

اما نشریه اکیپ به نقل از یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا مدعی شد فقط بخش کوچکی از حلقه مدیریتی این باشگاه برای خرید دوباره نیمار تلاش می کند و بسیاری در هیئت مدیره مخالف بازگشت ستاره 27 ساله به نوکمپ هستند.

حواشی فراوان در هنگام جدایی، حضور هر ساله نیمار در جشن تولد خواهش و البته پرونده اخیر اتهام تجاوز به یک دختر برزیلی باعث شده تردیدهایی در سطوح مدیریتی باشگاه در مورد جذب نیمار ایجاد شود و برخی از اعضای هیئت مدیره معتقدند صرف مبالغ کلان برای انتقال این بزیکن به سود باشگاه نخواهد بود.

همچنین بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمان، مهاجم 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید نیز به توافق رسیده و به محض اینکه بند آزادسازی وی در تاریخ اول جولای به 120 میلیون یورو کاهش یابد، انتقال این بازیکن به نوکمپ نهایی خواهد شد و ممکن است بعد از جذب گریزمان، مدیران بارسلونا از خرید نیمار منصرف شوند و در صورت عدم توافق به رئال مادرید، او فصل بعد هم برای پاری سن ژرمن به میدان برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485glm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رو دست کهکشانی ها به آبی اناری ها؛ فوق ستاره در یکقدمی رئال مادرید
 (عکس)
سوپر پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار!