تاریخ انتشار: 1398/04/16 12:03
کد خبر: 94681

ریوالدو: هازارد برای ویسینیوس مشکل‌ساز نیست

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید حضور ادن هازارد در رئال ماردید مانع پیشرفت ستاره جوان برزیلی این تیم وینیسیوس نخواهد بود.
 ریوالدو: هازارد برای ویسینیوس مشکل‌ساز نیست

 ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید پیوستن ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی به رئال مادرید در فصل آینده مانع از ادامه درخشش پدیده جوان برزیلی رئال، وینیسیوس، نخواهد شد و او می‌تواند به راحتی در کنار هازارد بازی کرده و به درخشش خود ادامه دهد.

وینیسیوس، بازیکن برزیلی 18ساله رئال مادرید فصل گذشته در این تیم توجه زیادی به خود جلب کرد و خیلی‌ها از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان فوتبال دنیا یاد می‌کردند.

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل با اعلام حمایت ازوینیسیوس می‌گوید نگرانی‌ها از بابت پیشرفت او با وجود ستاره‌های بزرگی مثل هازارد و لوکا یوویچ بی‌مورد است.

ریوالدو در این باره گفت:" رئال مادرید به دنبال راهی برای درخشش ستاره‌های خود است. با وجود حرفهایی که ویسینیوس اخیرا گفته من معتقدم او به راحتی می‌تواند در رئال مادرید کنار ادن هازارد بازی کند و در کنار او یک زوج خط حمله استثنایی تشکیل دهد".

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" بازی کردن در کنار بازیکن باکیفیتی مثل هازارد باعث می‌شود او راحت‌تر باشد و این هم به نفع او است و هم به نفع رئال مادرید. ویسینیوس فقط باید به کار  خود تمرکز کرده و سعی کند زین الدین زیدان را قانع کند که از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ga8zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد در رئال مادرید موفق‌ خواهد بود