تاریخ انتشار: 1398/04/16 12:20
مدیران نمی‌خواهند دلار خرج کنند
کد خبر: 94675

بلاتکلیفی محض بشار رسن در پرسپولیس

مدیران پرسپولیس برخلاف انتظار مذاکرات خود را با هافبک ملی‌پوش عراقی دنبال نکرده‌اند و این مساله می‌تواند به معنای پایان همکاری دوساله بشار رسن و پرسپولیس قلمداد شود.
بلاتکلیفی محض بشار رسن در پرسپولیس

 بشار رسن که در فصل هجدهم به پرسپولیس پیوسته بود، خیلی زود توانست جایگاه ثابتی در این تیم برای خود به دست بیاورد و طی دو فصل حضورش در این تیم به دو قهرمانی در لیگ نیز دست یافت. با این حال بشار رسن در روزهای پایانی فصل گذشته به دلیل مصدومیت کتف تحت عمل جراحی قرار گرفت و در ادامه نیز راهی کشورش شد.

در آن مقطع اما جمله عجیبی از زبان برانکو ایوانکوویچ خارج شد که نگرانی بابت جدایی این بازیکن از پرسپولیس را افزایش داد. در حالی که مدیران پرسپولیس در بهمن ماه گذشته با انتشار عکسی از بشار رسن در حال امضا تفاهمنامه تمدید قرارداد، یک شوی تبلیغاتی به راه انداخته بودند، سرمربی کروات مدعی شد این بازیکن با باشگاه قرارداد ندارد. در ادامه نیز بشار رسن با رد توافق با پرسپولیس در روزهایی که گمانه زنی در خصوص حضورش در لیگ ستارگان قطر وجود داشت به ادعای سرمربی وقت تیمش مهر تایید زد.

مدیران پرسپولیس اما مدعی شدند که این بازیکن درخواست مالی بالایی داشته که با توجه به افزایش قیمت ارز برای این باشگاه مقدور نیست آن را بپذیرد. بشار اما در مذاکرات و جلسات چندباره خود با پرسپولیس در نهایت این مبلغ را کاهش داد و در حال حاضر گفته می‌شود پیشنهاد نهایی برای تمدید قرارداد به 450هزار دلار رسیده است. عددی که البته همچنان دور از خواسته مدیران است و در بازار کنونی ارز، هزینه نزدیک به 6 میلیاردی روی دست باشگاه خواهد گذاشت.

طی روزهای اخیر اخبار مربوط به مذاکره باشگاه و بشار رسن کاملا پنهان مانده و این مساله نشان می‌دهد که مسیر دو طرف کاملا به بن بست رسیده و احتمالا این هافبک عراقی در فصل آینده جایی در لیست سرخپوشان نخواهد داشت. خصوصا اینکه آنها با فرشاد احمدزاده نیز به توافق دست یافتند و ترافیک در خط میانی را افزایش داده‌اند. در حال حاضر در خط میانی پرسپولیس کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی ترابی حضور دارند و بازیکنان جوانی همچون حمید طاهرخانی، سعید حسین پور، آدام همتی و مهدی شریفی با قابلیت حضور در این پست نیز حضور دارند.

موضوعی که باعث خواهد شد تا پرونده جذب و تمدید قرارداد بشار رسن و پرسپولیس را منتفی دانست و مسیر دو طرف را در بن بست قلمداد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485prk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بوندسلیگایی از دست پرسپولیسی‌ها پرید!