تاریخ انتشار: 1398/04/21 10:22
کد خبر: 94188

پیشنهاد 80میلیون یورویی یونایتد برای جانشین پوگبا

جیان‌لوکا دی‌مارتزیو می‌گوید منچستریونایتد برای ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی به لاتزیو برای جذب ستاره این تیم سرگئی میلینکوویچ ساویچ آماده می‌شود.
 پیشنهاد 80میلیون یورویی یونایتد برای جانشین پوگبا

جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی می‌گوید منچستریونایتد که از این می‌ترسد که در طول تابستان جاری، پل پوگبا ستاره فرانسوی خود را از دست بدهد از هم‌اکنون به فکر جانشینی او افتاده و قصد دارد سرگئی میلینکوویچ ساویچ را برای پر کردن جای خالی پوگبا به خدمت بگیرد.

پوگبا این روزها یکی از شایعات داغ نقل و انتقالات اروپا است و روزی نیست که حرف و حدیث‌هایی درباره جدایی قریب‌الوقوع او از منچستریونایتد و انتقالش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح نشود.

بر اساس گزارش‌های موجود مقصد احتمالی پوگبا یکی از دو باشگاه رئال مادرید یا یوونتوس خواهد بود. ستاره فرانسوی پیش از این به صراحت از قصدش برای ترک یونایتد خبر داده است.

با توجه به علاقه شدید زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید رئال به هموطنش پوگبا،  احتمال انتقال او به برنابئو بسیار زیاد به نظر می‌رسد اما از سوی دیگر در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده که مدعی هستند پوگبا شخصاً مایل است به تیم سابقش، یوونتوس بازگشته و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.

با این تفاصیل، مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که احتمال از دست دادن پوگبا بسیار بالا است و به همین علت تلاش برای پیدا کردن جانشین او را شدت بخشیده‌اند.

به گزارش دی‌مارتزیو، اصلی‌ترین گزینه‌ انتخابی یونایتد، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، ستاره لاتزیو است که شیاطین سرخ قصد دارند با ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی به لاتزیو به خدمت بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyjaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یونایتد خواهان فروش پوگباست!