تاریخ انتشار: 1398/04/21 12:57
کد خبر: 94166

اعتقاد رئال به انجام دیرهنگام انتقال پل پوگبا

گل مدعی شد با توجه به پیچیده شدن روند انتقال پل پوگبا به رئال مادرید، مدیران این باشگاه اسپانیایی انتظار دارند این انتقال با تاخیر و در آخرین روزهای نقل و انتقالات انجام شود.
 اعتقاد رئال به انجام دیرهنگام انتقال پل پوگبا

بعد از آنکه پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد اعلام کرد قصد دارد این باشگاه را ترک کرده و چالشی جدید را تجربه کند، آینده او در هفته‌های اخیر با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بوده است. مقصد اصلی پوگبا عموماً باشگاه رئال مادرید عنوان شده است اما در این میان اتفاقاتی رخ داده که این انتقال را بسیار پیچیده کرده است.

ابتدا مدیر برنامه‌های پوگبا، مینو رایولا، وارد گود شده و با گفتن اینکه به پوگبا اطمینان داده که امسال تابستان در باشگاه جدیدی حضور خواهد داشت برگ دیگری به این پرونده اضافه کرد.

با وجود اینکه از رئال به عنوان مقصد اصلی پوگبا یاد می‌شود ولی نام یوونتوس هم به عنوان تیمی که خواهان او است مطرح شده است. اما گل می‌گوید با توجه به شرایط موجود، انتقال پوگبا به رئال پیچیده شده و بعید است تا ماه اوت عملی شود.

رئال مادرید مطمئن است منچستریونایتد برای شروع مذاکرات عجله‌ای ندارد و احتمالا برای شروع مذاکرات تا روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات صبر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رئال معتقد است شرایط پوگبا شباهت زیادی به ماجرای انتقال داوید دخیا در سال 2015 دارد. زمانی که رئال به شدت به دنبال جذب این دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد بود. در آن زمان، یونایتد تا ساعت 1 بعد از ظهر آخرین روز فرصت نقل و انتقالات از شروع مذاکرات خودداری کرد و در نهایت دو باشگاه به دلیل آنکه نتوانستند همه توافق‌ها را به موقع به پایان برسانند، این انتقال انجام نشد.

تنها تفاوت این است که رابطه پوگبا و هوادران منچستریونایتد در بدترین شرایط ممکن قرار دارد ولی با اینحال رئال معتقد است انتقال پوگبا به این زودی‌ها عملی نخواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzljm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد 80میلیون یورویی یونایتد برای جانشین پوگبا