تاریخ انتشار: 1398/04/22 19:59
کد خبر: 94020

ستاری: از پیکان به تیم ملی هم خواهم رسید

مدافع تازه وارد پیکان ابراز امیدواری می‌کند با عملکردی درخشان در این تیم موفق شود شانس حضور در تیم ملی را نیز کسب کند.
 ستاری: از پیکان به تیم ملی هم خواهم رسید

محمد ستاری بعد از تجربه موفق در پارس جنوبی اکنون بار دیگر به تهران بازگشته و امیدوار است فصل خوبی را زیر نظر حسین فرکی با پیکان پشت سر بگذارد.

مدافع تازه وارد پیکان درباره شرایط تیمش در مقطع بدنسازی و آماده سازی پیش فصل می‌گوید: پیشنهادات دیگری هم بود ولی به دلیل اینکه تمام این سال‌­ها تعریف آقای فرکی چه از نظر فنی و چه اخلاقی از دوستانی که با ایشان  کار کرده بودند شنیده بودم دوست داشتم که با ایشان کار کنم. دلیل دیگر این انتخابم هم این بود که پیکان به معنای واقعی یک باشگاه است و فقط تیمداری نمی‌­کند. آرامش خاصی در باشگاه پیکان وجود دارد و باعث می‌شود تا بازیکن بدون دغدغه به دنبال بازی و تمرین باشد. در نهایت با مشورتی که با دوستان و مربیان قبلی‌ام انجام دادم و صحبت با خود آقای فرکی این تیم را برای فصل انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

ستاری درباره شرایطش در پارس جنوبی نیز می‌گوید: قراردادم با این تیم یکساله بود. از باشگاه تماس‌های برای تمدید قراردادم گرفته شد اما با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد و مشکلات مالی، تصمیم گرفتم به تهران بیایم. ما فصل گذشته عملکرد خوبی داشتیم و در نیم فصل نیز رتبه ششم را به دست آوردیم اما مشکلات و فشار مالی ما را از ریتمی که داشتیم دور کرد. متاسفانه از مسئولین شهر در استان بوشهر هم کسی علیرغم وعده‌هایی که داشته شد به تیم کمک نکرد. همین مساله باعث جدایی من و چند بازیکن دیگر از پارس جم شد.

وی درباره مطالبات خود از پارس جنوبی گفت: متاسفانه هنوز طلبم را از این باشگاه دریافت نکرده‌ام و بعید می‌دانم که حالا حالاها بتوانم دریافتی از باشگاه داشته باشم. اما با صحبت‌هایی که با آقای رضاییان انجام دادم بسیار امیدوار شدم. ایشان گفتند که قول‌هایی از طرف مسئولین استان به آنها داده شده است که البته امیدوارم مانند قول‌های اول فصل و موقع بستن قرارداد نباشد!

ستاری درباره شرایط این تیم و پیش‌بینی‌اش از فصل آینده با پیکان گفت: فعلا خیلی زود است که بخواهیم در این مورد حرفی بزنیم. رفته رفته خودمان را آماده فصل آینده خواهیم کرد. با این حال با توجه به مجموعه‌‌ی باشگاه، کادرفنی باتجربه و نفرات خوبی که توسط باشگاه جذب شده‌اند، جایگاه خوبی رو برای فصل بعد تیم پیکان متصور هستم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

مدافع پیکان ادامه داد: قطعا هر فوتبالیستی زمان انتخاب یک تیم برای فصل بعدی خود به این موضوع فکر می‌کند. پیکان تیمی است که بازیکنان باکیفتی خوبی را به تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان­ و تراکتور تحویل داده است .قطعا من هم آرزوهای بزرگتری دارم که این مساله به این بستگی دارد که بتوانم ابتدا نمایش خوبی در اینجا از خودم به جا بگذارم. همه چیز اینجا برای پیشرفت فراهم است و شخصا دوست دارم با پیکان در فصل آینده سهمیه آسیایی را کسب کنیم و در این رقابت‌ها بجنگیم و شایسته آن نیز خواهیم بود.

ستاری در پایان با اشاره به دعوت چند بازیکن از پیکان به اردوی تیم ملی گفت: این مساله اکنون انگیزه تمام بازیکنان را افزایش داده است. اینکه بتوانیم به این تصور برسیم تا با آمادگی و نمایش فنی شانس دعوت و حضور در تیم ملی را خواهیم داشت خیلی خوب است. اکنون همه­ بازیکنان می‌دانند سرمربی تیم‌ملی بازی آنها را نگاه می‌کند و قطعا این موضوع انگیزه­ آن­ها را خیلی بیشتر می‌کند. شخصا به این موضوع خیلی فکر می‌ کنم و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاشم را بیشتر خواهم کرد و امیدوارم در دوره بعدی این شانس را داشته باشم که به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ql5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکن فصل گذشته پیکان لژیونر شد