تاریخ انتشار: 1398/04/22 20:14
سوالات بیات و حاشیه‌ای نپرسید
کد خبر: 94016

قلعه‌نویی: بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم چه خبر است

سرمربی سپاهان در پایان دیدار تدارکاتی تیمش برابر پیکان صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
قلعه‌نویی: بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم چه خبر است

امیر قلعه نویی که در پایان دیدار تدارکاتی با پیکان سرحال به نظر می‌رسید، از اثرگذاری‌اش روی استقلال و همچنین امیدواری برای آینده سپاهان صحبت کرد.

سرمربی سپاهان در ابتدای صحبت هایش گفت: از حسین فرکی تشکر می کنم که شرایط انجام این بازی را فراهم کرد. بحث برد و باخت نیست و بیشتر در این دیدار تدارکاتی شناخت بازیکنان و شرایط مهم است. چند بازیکن از ما و حریف در این بازی نبودند. گرمای هوا هم در این بازی مشکل ساز شد اما از بچه ها راضی هستم. در نیمه دوم اما کیفیت بازی بهتر شد. به نظرم 3-2 بازیکن به ما اضافه شوند کیفیت ما بهتر شود.

وی در واکنش به سوالی درباره عدم انتخاب تاریخ شروع بازی های لیگ برتر گفت: من یک زمان مربی تیم ملی بودم و رفتیم هلسینکی بعد از جام ملت های اروپا که یک اجلاس بود. آنجا برنامه 2020 را دادند! اما ما اینجا در فشار بدنسازی هستیم اما بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم چه خبر است. در مملکت ما افراط و تفریط است، نه به آن موقع که آن کار را می کردند و نه الان. البته خوب است که قانونمداری کنند. الان سختگیری کردند اما یک جوری نباشد که الان مربیان و بازیکنان و باشگاه ها بلاتکلیف باشند.

 

قلعه نویی ادامه داد: ما در نیم فصل دوم کاملا ضرر کردیم و بازی ها کاملا پرفشار بود.

وی در حاشیه این گفتگو اعلام کرد که کی روش استنلی به این تیم بازخواهد گشت و در واکنش به محرومیت‌هایی که در بازی جنجالی با پرسپولیس نصیب تیمش شده نیز گفت: من قبلا در اینباره صحبت کردم. این سوال بیات شده و یک سوال جدید بگویید.

قلعه نویی درباره وحید امیری و مذاکراتی که با او درباره حضورش در سپاهان داشتند نیز گفت: نه ایشان با ما توافق نکرده بودند. وحید بازیکن خوب و بزرگی است و همه دوست داشتند او را داشته باشند. ما آدمی نیستیم که دروغ بگوییم. سوال حاشیه ای نداشته ندارید!

قلعه نویی که با رویی خوش به خبرنگاران پاسخ می‌داد در اوکنش به اینکه پیشنهاد بالاتری به کی روش استنلی برای تمدید داده‌اند گفت: این ماجرا مربوط به یک ماه پیش است، سوال حاشیه ای دیگر ندارید؟ این سوالات همه بیات شده است!

وی در خصوص اینکه برخی تیم ها پرداخت دلاری داشته اند گفت: وارد حاشیه نشوید.

قلعه نویی درباره بازیکنان جوان تیمش گفت: هر جا که بروم دنبال اثرگذاری هستیم. اکنون چند سال از استقلال رفته‌ام اما ببینید نورافکن، حسینی و ... هنوز هستند. ما یک تیم سایه درست کردیم تا آینده تیم باشد. اکنون هم جوانان خوبی داریم و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در این خصوص که برخلاف برخی تیم‌ها که به دنبال تغییر قانون و بیشتر کردن لیست بزرگسالان هستند، او به دنبال کار کردن با جوانان است گفت: از آن حرف هاست که اگر بگویم محروم می شویم. من یک پیشنهاد دارم؛ تعویض ها را چهار نفر کنند و یک نفر را اختصاص به بازیکن جوان یا امید بدهند. اگر قانون اجازه بدهد، تعویض چهارم بازیکن امید باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyj8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش امیر قلعه‌نویی به سرمربیگری در استقلال