تاریخ انتشار: 1398/04/30 00:05
مسابقات چهارجانبه یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس؛
کد خبر: 93299

فجرسپاسی شیراز-گل گهر سیرجان/ دیدار رده بندی تیم سوم را مشخص می کند

تیم های فجرسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در دیدار رده بندی تورنمنت چهارجانبه به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس به نبرد خواهند پرداخت.
فجرسپاسی شیراز-گل گهر سیرجان/ دیدار رده بندی تیم سوم را مشخص می کند

دو تیم فجرسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در دیدار رده بندی مسابقات چهارجانبه که به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس تدارک دیده شده است فردا دوشنبه 31 تیر 1398 از ساعت 18 دقیقه در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

فجرسپاسی شیراز که در دیدار اول این تورنمنت نتوانست از سد شاهین بوشهر بگذرد باید در دیدار رده بندی برای رتبه سوم بجنگد.شاگردان داوود مهابادی در خانه میزبان این تورنمنت هستند آن ها دوست ندارند تیم چهارم این تورنمنت شوند و سخت تلاش می کنند مه این بازی را ببرند.

گل گهر سیرجان با هدایت وینگو بگوویچ کروات در دومین دیدار این تورنمنت در مقابل شاگردان فراز کمالوند شکست خوردند و باید برای رسیدن به مقام سوم این تورنمنت که به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس تدارک دیده شده میزبان را شکست دهند.

گفتنی است تیم فجرسپاسی با تساوی دو بر دو در وقت های قانونی نتوانست در ضربات پنالتی حریف شاهین بوشهر شود و نتیجه را واگذار کرد تا در دیدار رده بندی حاضر شود.

در مقابل هم گل گهر سیرجان پس از تساوی بدون گل در وقت های قانونی بازی در ضیافت پنالتی ها مغلوب پارس جنوبی جم شد تا در رده بندی حریف فجرسپاسی شیراز شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4859wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: بازی کاملا یکطرفه بود/تیم گل و گهر بسیار خوب دفاع کرد