تاریخ انتشار: 1398/04/30 21:44
مسابقات چهارجانبه یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس؛
کد خبر: 93197

پارس جنوبی جم-شاهین بوشهر؛دربی بوشهری ها در فینال چهارجانبه

تیم های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر در دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس به نبرد خواهند پرداخت.
پارس جنوبی جم-شاهین بوشهر؛دربی بوشهری ها در فینال چهارجانبه

دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر در دیدار فینال مسابقات چهارجانبه که به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس تدارک دیده شده است فردا دوشنبه 31 تیر 1398 از ساعت 20:30 دقیقه در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

پارس جنوبی جم پس از انتخاب فراز کمالوند برای فصل پیش رو لیگ برتر در تورنمنت چهار جانبه ای که تدارک دیده شده است شرکت کردند و پس از برد مقابل گل گهر سیرجان در دیدار نهایی باید به مصاف همشهری شان یعنی شاهین بوشهر بروند.

شاهین بوشهر که پس از صعود به لیگ برتر با عبدالله ویسی درحال آماده سازی خود برای فصل جدید هستند.آن ها در تورنمنت چهار جانبه استان فارس با شکست میزبان یعنی فجرسپاسی شیراز به دیدار فینال رسیده اند و باید با جمی ها رودرو شوند.

گفتنی است تیم پارس جنوبی جم پس از تساوی بدون گل در وقت های قانونی بازی در ضیافت پنالتی ها گل گهر سیرجان را برد تا در بازی فینال حضور داشته باشد.

در مقابل هم شاهین بوشهر با تساوی دو بر دو در وقت های قانونی توانست در ضربات پنالتی حریفش فجرسپاسی شیراز را شکست دهد و به بازی پایانی برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w7gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی دوستانه شاگردان فکری و تارتار

پارس جنوبی جم-گل گهر سیرجان / فراز کمالوند با جمی ها مقابل تیم تازه صعود کرده لیگ برتری
مسابقات چهارجانبه یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس؛