تاریخ انتشار: 1398/05/08 17:21
کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان:
کد خبر: 92455

امیدواریم قهرمان تورنومنت کافا بشویم

احمدرضا جلالی گفت:امیدواریم در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.
امیدواریم قهرمان تورنومنت کافا بشویم

احمدرضا جلالی، کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایراان درباره شرایط تیم ملی جوانان اظهار کرد: شرایط تیم ملی بسیار خوب است.  ما بعد از اردویی که در روسیه داشتیم، قرار است که در تورنمنت کافا در کشور تاجیکستان با حضور تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان، افغانسان و تاجیکستان  شرکت کنیم. امیدواریم در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

او ادامه داد: این تورنمنت برای آماده‌سازی تیم ملی در مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسیا است. مرحله اول این بازی‌ها آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.  تیم ملی در این بازی‌های آسیایی می‌تواند بهترین نتیجه را کسب کند. بازیکنان در تمرینات انگیزه زیادی دارند و همه با هدف صعود به دور بعدی این رفابت‌ها تمرینات را پیش می‌برند. مطمئن باشید که می‌توانیم صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی جوانان ایران درباره پیوستنش به تیم پدیده شهر خودرو خاطرنشان کرد: من از فولاد به پدیده آمدم. پدیده تیم بسیار خوبی است و به نظرم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. یحیی گل‌محمدی به نظر من یکی از بهترین مربیان ایران است. امیدوارم با پدیده نتایج خوبی در مسابقاتی که در آسیا و ایران داریم، کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d78rw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی نوجوانان مقابل کره شمالی شکست خورد

عقیلی: در صفائیه بازیکنان را غربال می کنیم
تیم ملی جوانان در اصفهان آماده تونمنت جهانی روسیه ؛