تاریخ انتشار: 1398/05/10 10:28
کد خبر: 92339

ادعای بیلد: پیشنهاد رسمی بایرن به سیتی برای سانه

بیلد دقایقی بعد از شکست بایرن مقابل تاتنهام در فینال آئودی کاپ اعلام کرد بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه پیشنهادی رسمی به منچسترسیتی ارائه کرده است.
 ادعای بیلد: پیشنهاد رسمی بایرن به سیتی برای سانه

 نشریه آلمانی بیلد دقایقی بعد از شکست بایرن مونیخ مقابل تاتنهام در فینال رقابتهای جام آئودی، که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی به این باشگاه انگلیسی پیشنهادی رسمی ارائه کرده است.

این اولین بار است که بایرن برای جذب سانه پیشنهادی رسمی به منچسترسیتی ارائه داده است. این در حالی است که اخیراً شایعات زیادی درباره این انتقال مطرح شده و موضوع پیوستن سانه به  بایرن مونیخ به جنجال‌های زیادی دامن زده است.

از جمله جدیدترین جنجال‌ها می‌توان به عذرخواهی نیکو کوواچ، سرمربی بایرن از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به دلیل اظهاراتش درباره  سانه اشاره کرد. کوواچ که در یک مصاحبه گفته بود اطمینان دارد سانه به بایرن خواهد پیوست با واکنش تند رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن مواجه شد که می‌گفت این باشگاه نمی‌خواهد رابطه خوبش با گواردیولا را از دست بدهد. به همین دلیل بود که کوواچ به صورت رسمی از پپ گواردیولا عذرخواهی کرد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هم اعلام کرده بود که مذاکرات دو باشگاه برای انتقال سانه از هفته پیش آغاز شده هر چند در حرفهای او صحبتی از پیشنهاد رسمی نبود.

بیلد در گزارش خود به مبلغ پیشنهادی بایرن برای جذب سانه اشاره‌ای نکرده ولی مدعی شده درصورتیکه منچسترسیتی با این پیشنهاد موافقت کند ممکن است سانه ظرف چند روز آینده به مونیخ سفر کند تا انتقالش به بایرن قطعی شده و قرارداد نهایی بین دو طرف امضا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxnld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بارسلونا و رد پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ