تاریخ انتشار: 1398/05/10 10:54
کد خبر: 92336

عذرخواهی پدیده جوان لیورپول از تمسخر هری کین

هاروی الیوت، پدیده جوانی که اخیراً به لیورپول پیوسته به خاطر انتشار ویدیویی که گفته شده بود در آن به تمسخر هری کین پرداخته، عذرخواهی کرد.
 عذرخواهی پدیده جوان لیورپول از تمسخر هری کین

 هاروی الیوت، پدیده جوان فوتبال انگلیس که اخیراً به باشگاه لیورپول پیوسته چندی پیش ویدیویی منتشر کرد که در این کشور نارضایتی‌های زیادی بوجود آورد چرا که عده زیادی معتقد بودند الیوت در این ویدیو به تمسخر هری کین، ستاره بزرگ تاتنهام و تیم ملی انگلیس پرداخته است.

حالا هاروی الیوت از طریق شبکه‌های اجتماعی به خاطر انتشار آن ویدیو عذرخواهی کرده و انتشار ویدیو را حرکتی "بچه‌گانه و نامناسب" توصیف کرده است.

الیوت 16ساله که یکشنبه همین هفته از فولام به لیورپول منتقل شده ویدیویی از خود منتشر کرده بود که در آن به شکلی نامناسب سعی می‌کرد از هری کین تقلید کند. بعد از اعتراض‌های شدید به این حرکت در انگلیس، الیوت امروز در حساب اینستاگرام خود از رفتارش عذرخواهی کرد و گفت به خاطر آن حرکات واقعا متاسف است.

الیوت در پست اینستاگرامی خود نوشت:" می‌خواهم از همه کسانی که از ویدیویی که اخیرا از من در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده آزرده خاطر شده‌اند از صمیم دل عذرخواهی کنم. آن ویدیو در یک محیط خصوصی و زمانی که من مشغول صحبت با دوستانم بوده گرفته شده و شخص خاصی را هدف قرار نگرفته بود ولی من متوجهم که کارهایم بچه‌گانه و نامناسب بوده. تاکید می‌کنم که محتویات آن ویدیو بازتاب شخصیت واقعی و تربیت من نیست. واقعا متاسفم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzkl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: مقابل سیتی باید به مراتب بهتر بازی کنیم

ستاره سابق لیورپول هم تیمی جدید حسینی
شکار بزرگ ترابزونی ها در راه است