تاریخ انتشار: 1398/05/11 10:27
کد خبر: 92292

کلود ماکه‌له‌له؛ بازگشت اسطوره‌ای دیگر به چلسی

کلود ماکه‌له‌له، ستاره سابق چلسی، مثل دو ستاره سابق دیگر این تیم، فرانک لمپارد و پیتر چک به چلسی بازگشته و در باشگاه نقشی مدیریتی به عهده خواهد گرفت.
 کلود ماکه‌له‌له؛ بازگشت اسطوره‌ای دیگر به چلسی

 در ادامه روند بازگشت ستاره‌های سابق چلسی به این باشگاه، کلود ماکه‌له‌له، ستاره سابق آبی‌های لندن هم به این باشگاه برخواهد گشت و به عنوان مربی جوانان با بازیکنان جوان چلسی کار خواهد کرد. ماکه‌له‌له در پست جدید خود وظیفه نظارت بر پرورش بازیکنان جوان چلسی و همینطور بازیکنانی که از این باشگاه به صورت قرضی به دیگر باشگاه‌ها واگذار شده‌اند را به عهده خواهد داشت.

ماکه‌له‌له علاوه بر این پست‌های فنی به عنوان یکی از سفیران باشگاه چلسی نیز فعالیت خواهد کرد. بر اساس اعلام باشگاه چلسی در حال حاضر 17 بازیکن که با باشگاه چلسی قرارداد دارند به صورت قرضی در تیمهای دیگر توپ می‌زنند و ماکه‌له‌له وظیفه دارد روند پیشرفت آنها را زیر نظر داشته باشد.

نقش ماکه‌له‌له در تیم جوانان مشابه نقشی است که پیتر چک در تیم بزرگسالان چلسی ایفا خواهد کرد. چک نیز از فصل آینده به چلسی بازخواهد گشت. یکی دیگر از ستاره‌های سابق چلسی، فرانک لمپارد نیز هم اکنون به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کند و این نشان می‌دهد استراتژی باشگاه چلسی به استفاده از ستاره‌های سابق باشگاه برای پست‌های فنی و مدیریتی تغییر کرده است.

لمپارد پیش از این پست سابقه سرمربی‌گری در دربی‌کانتی را داشته که فصل گذشته در رقابتهای چمپیونشیب حضور داشت ولی این سه ستاره سابق چلسی تا کنون در تیمهای لیگ برتری سابقه  فعالیت در کادر فنی را نداشته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8rl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرین ترین پیروزی لمپارد و چلسی برابر بارسلونا