تاریخ انتشار: 1398/05/12 09:14
مربی سابق دروازه‌بان برزیلی لیورپول:
کد خبر: 92252

آلیسون شایستگی دریافت توپ طلا را دارد

مربی سابق آلیسون بکر، دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی و سنگربان باشگاه لیورپول می‌گوید آلیسون شایستگی و لیاقت به دست آوردن توپ طلا را دارد.
آلیسون شایستگی دریافت توپ طلا را دارد

 مربی سابق آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم ملی برزیل و سنگربان لیورپول می‌گوید آلیسون شایستگی دریافت توپ طلا و معرفی به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا را دارد اگر چه از آخرین باری که این جایزه به یک دروازه‌بان تعلق گرفته 56 سال می‌گذرد.

آلیسون در سال 2018 در رسیدن رم که کمتر کسی رویش حساب می‌کرد به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ نقش بسیار مهمی داشت و فصل گذشته هم در جریان قهرمانی لیورپول در این رقابتها نقشی تعیین‌کننده داشت. آلیسون ماه گذشته هم محافظت از دروازه تیم ملی کشورش برزیل را در کوپا آمه‌ریکا به عهده داشت تا برزیلی‌ها با درخشش او عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

تنها دروازه‌بانی که موفق شده جایزه توپ طلا را بدست آورده و خود را به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا مطرح کند لو یاشین، دروازه‌بان‌های افسانه‌ای شوروی بوده که این جایزه را در سال 1963 به خود اختصاص داده.

دانیل پاوان، مربی دروازه‌بانهایی که از 10 سالگی مربی‌گری آلیسون را به عهده داشته می‌گوید:" من معتقدم به خاطر عملکرد آلیسون، کم فراز و نشیب بودن او و قهرمانی‌اش در چمپیونزلیگ او همه شرایط لازم برای اینکه نامزد توپ طلا شود را دارد و حتی شایستگی دریافت توپ طلا را دارد".

مربی سابق آلیسون در ادامه گفت:" این فرصت خیلی خوبی است تا نشان داده شود که دروازه‌بانها هم لیاقت و شایستگی بدست آوردن این جایزه بزرگ و مهم را دارند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396egq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لباس قدیمی سیتی به مناسبت 125سالگی باشگاه

ستاره سابق لیورپول هم تیمی جدید حسینی
شکار بزرگ ترابزونی ها در راه است