تاریخ انتشار: 1398/05/12 10:02
کد خبر: 92245

تایید شد: توافق لستر و یونایتد برای انتقال مگوایر

سرمربی لسترسیتی اخباری که دیروز درباره به توافق رسیدن این باشگاه با منچستریونایتد درباره انتقال هری مگوایر به شیاطین سرخ منتشر شده بود را تایید کرد.
 تایید شد: توافق لستر و یونایتد برای انتقال مگوایر

برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی با تایید اخباری که دیروز در رسانه‌های انگلیسی درباره توافق دو باشگاه لستر و یونایتد بر سر انتقال هری مگوایر به اولدترافورد مطرح شده بود را تایید کرد. راجرز می‌گوید دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال به توافق رسیده‌اند اما مگوایر هنوز شخصاً با شیاطین سرخ توافق نکرده است.

راجرز که بعد از دیدار دوستانه لستر با آتالانتا با خبرنگاران صحبت می‌کرد مدعی شد که انتظار می‌رود انتقال مگوایر در اوایل هفته آینده قطعی شود.

برندن راجرز در این باره به خبرنگاران گفت:" بین دو باشگاه درباره این انتقال تماس‌هایی انجام شده و دو باشگاه در مورد رقم این انتقال به توافق رسیده‌اند. حالا هری مگوایر باید با منچستریونایتد صحبت کرده و شخصاً با آن باشگاه به توافق برسد".

سرمربی لستر سیتی در ادامه گفت:" از این به بعد همه چیز به هری مگوایر بستگی دارد. و البته تستهای پزشکی که باید انجام شود. به غیر از این دیگر کار مهمی قبل از قطعی شدن این انتقال باقی نمانده است. احتمالا بعد از تعطیلات آخر هفته خبرهای بیشتری در این باره خواهیم شنید. ولی آنچه قطعی است اینکه دو تیم در این باره صحبت کرده و درباره یک رقم به توافق رسیده‌اند".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9veb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لستر و رد دو پیشنهاد از منچستر برای جذب مگوایر

مورینیو: خوشحالم که زلاتان کنار ماست / لسترسیتی در شرایط عادی هم خطرناک است
ابراهیموویچ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند