تاریخ انتشار: 1398/05/18 09:39
کد خبر: 91732

رئیس ناپولی: قیمت کولیبالی باید سه برابر مگوایر باشد

رئیس باشگاه ناپولی با انتقاد از هزینه‌های بالای انتقال بازیکن در انگلیس می‌گوید اگر مگوایر 80 میلیون پوند ارزش دارد پس ارزش کولیبالی 250 میلیون پوند است.
 رئیس ناپولی: قیمت کولیبالی باید سه برابر مگوایر باشد

 اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی ناپولی با انتقاد از هزینه‌های بالای نقل و انتقالات در انگلستان و با اشاره ویژه به پرداخت 80 میلیون پوند از سوی منچستریونایتد برای جذب هری مگوایر می‌گوید اگر ارزش واقعی بازیکنها اینقدر باشد قیمت کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی دست‌کم سه برابر مگوایر خواهد بود. رئیس ناپولی، ثروت باشگاه‌های انگلیسی را عامل افزیش شدید قیمت بازیکنها در نقل و انتقالات می‌داند.

هری مگوایر چندی پیش با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا رکورد بالاترین قیمت برای یک مدافع را بشکند. اما دی‌لورنتیس می‌گوید این مبلغ برای بازیکنی در حد مگوایر بسیار بالا است و اگر قرار است قیمت‌ها در این حد باشد کالیدو کولیبالی ستاره ناپل قیمتی در حد 250 میلیون پوند خواهد داشت.

دی‌لورنتیس در این باره گفت:" کولیبالی با ما قراردادی دارد که بند آزادسازی‌اش در آن 150 میلیون پوند است. ولی در انگلستان برای یک بازیکن 85 میلیون پوند پرداخت کرده‌اند درحالیکه من اینجا در ناپولی اگر قرار بود او را بخرم نهایتاً حاضر بودم 30 تا 35 میلیون پوند برایش پول بدهم".

رئیس باشگاه ناپولی در ادامه گفت:" با توجه به قیمتی که برای آن بازیکن در انگلیس پرداخت شده قیمت کولیبالی 250 میلیون پوند خواهد بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8n8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تایید شد: توافق لستر و یونایتد برای انتقال مگوایر