تاریخ انتشار: 1398/05/18 12:16
کد خبر: 91720

بارسلونا به نیمار: منتظر پیشنهاد جدید ما بمان

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید بارسلونا از نیمار خواسته از نزدیک شدن به رئال مادرید خودداری کرده و منتظر پیشنهاد جدید بارسا به پاری سن ژرمن بماند.
 بارسلونا به نیمار: منتظر پیشنهاد جدید ما بمان

در روزهای اخیر اخبار متعددی درباره به بن بست رسیدن مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار به تیم کاتالان منتشر شده و از سوی دیگر گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد از این فرصت برای نزدیک شدن به نیمار استفاده کرده و شانس خود را برای انتقال ستاره برزیلی به مادرید امتحان کند.

ولی روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود به نقل از منابع خود می‌گوید بارسلونا هنوز از تلاش برای جذب نیمار دست برنداشته و برای مذاکره با PSG و انتقال نیمار به نوکمپ در تابستان جاری به تلاشهای خود ادامه خواهد داد.

بر اساس ادعای اسپورت، رئال مادرید در تلاشهای اخیر خود به PSG پیشنهاد داد که در ازای دریافت نیمار 120 میلیون یورو بعلاوه لوکا مودریچ، دارنده فعلی توپ طلا را به این باشگاه فرانسوی خواهد داد و از این گذشته رئال به نیمار قول داده که دستمزدی معادل دو برابر دستمزد پیشنهادی بارسلونا به او پرداخت خواهد کرد.

اما اسپورت به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می‌گوید بارسا به این حرکت رئال واکنش نشان داده و از نیمار خواسته با اینکه از تمایل او برای جدا شدن هر چه سریعتر از PSG آگاه است، برای پاسخ دادن به درخواست رئال عجله نکرده و منتظر اقدامات جدید بارسلونا بماند. این در حالی است  که PSG اخیراً همه مذاکرات خود با نماینده‌های بارسلونا را متوقف کرده ولی آبی‌اناری‌ها همچنان به شروع مذاکرات جدید با این باشگاه امیدوار هستند.

بارسلونا برای پیشنهاد به PSG کوتینیو را در نظر گرفته که نسبت به مهره پیشنهادی رئال، مودریچ، سن کمتری دارد و در بازار نقل و انتقالات ارزش او بیشتر در نظر گرفته می‌شود. در بازار نقل و انتقالات ارزش مودریچ چیزی در حدود 20 میلیون یورو ارزیابی شده درصورتیکه بارسا ارزش اسمی کوتینیو را 90 میلیون یورو ارزیابی می‌کند.

اسپورت می‌گوید احتمال دارد بن‌بست در سرنوشت آینده نیمار ظرف چند روز آینده شکسته شود و باید دید آینده او در کدام باشگاه رقم خواهد خورد.

01425056


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w87lr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان رئال مادرید از آمدن نیمار استقبال کرد