تاریخ انتشار: 1398/05/24 15:47
کد خبر: 91255

اصغر حاجیلو : می‌خواهیم دید را به آکادمی استقلال تغییر دهیم

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: اصلی ترین ماموریتم تغییر دیدگاهی است که نسبت به آکادمی ایجاد شده بود.
اصغر حاجیلو : می‌خواهیم دید را به آکادمی استقلال تغییر دهیم

اصغر حاجیلو در خصوص تغییرات آکادمی این باشگاه اظهار داشت: سرپرستان قبلی باشگاه برای ما عزیز بودند و می‌دانم آنها هم زحمت کشیده و حتی از جیب شان هم خرج کرده‌اند. اما نگاه من این است که در آکادمی فقط از پیشکسوتان استقلال استفاده کنم. این نگاه من است و با این خط مشی کارم را پیش می برم.

وی افزود: خیلی محترمانه با سرپرستان قبلی خداحافظی و قطع ارتباط کردیم و دوستانه از هم جدا شدیم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: به جز چند پیشکسوتی که با عنوان سرپرست به کار خواهیم گرفت، چند پیشکسوت دیگر را به کادر فنی تیم‌های پایه تزریق خواهیم کرد تا حتی المقدور افرادی که در گذشته خاک این باشگاه را خوردند، الان هم منشاء خدمت به این باشگاه باشند.

حاجیلو با اشاره به تاسیس یک آکادمی تخصصی دروازه‌بانی در دل آکادمی این باشگاه گفت: منصور رشیدی، پرویز برومند، نادر شعاعی و نیما خیراندیش با آکادمی باشگاه همکاری خواهند داشت و ما در یک آکادمی تخصصی دروازه بانی، از تجربیات این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: الان می‌بینیم تیم بزرگسالان استقلال دو ماه است برای جذب دروازه‌بان دوم و سوم تلاش می‌کند و دست آخر هم باید لااقل چهارصد پانصد میلیون پول بدهد. ما یک فراخوان می‌دهیم و 12 نوجوان و جوانی که استعداد دروازه‌بانی داشته باشند را جذب کرده و آنها را زیر نظر این چهار مربی آموزش می‌دهیم تا تیم بزرگسالان ما خیلی زود صاحب یک پشتوانه خوب در درون دروازه شود.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: قبل از پذیرفتن این مسئولیت با فتحی جلسات متعددی داشتیم و به نقطه نظرات مشترک و توافقات خوبی دست یافتیم. فتحی از من خواست تا دیدگاهی را که نسبت به آکادمی و پیشینه نه چندان خوب آن ایجاد شده بود را از بین ببرم و من هم از او خواستم تا تیم‌های پایه را از نظر مالی و لجستیک حمایت کند. فتحی هم قول داد که این همکاری را با آکادمی داشته باشد.

حاجیلو خاطرنشان ساخت: آکادمی باید بودجه‌ای داشته باشد تا با عدم نیاز مالی، زمینه فساد اینجا از بین برود. لازمه این کار هم این است که باشگاه از نظر مالی آکادمی را حمایت کند و مدیر باشگاه در این خصوص قول های خوبی به ما داد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7obw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی قطعی مهره متعصب و محبوب استقلال