تاریخ انتشار: 1398/06/01 13:56
کد خبر: 90548

بازگشت امید ابراهیمی به ایران فعلا منتفی است

امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران که امسال در تیم تحت قراردادش الاهلی حضور ندارد، فعلا قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد.
 بازگشت امید ابراهیمی به ایران فعلا منتفی است

امید ابراهیمی فصل گذشته با قراردادی دو ساله به الاهلی قطر پیوسته و در این فصل نیز تحت قرارداد این باشگاه قطری است و از آن جایی که سرمربی تیم، با خرید یک بازیکن استرالیایی در خط دفاع به وی عدم اعلام نیاز کرده، این بازیکن فعلا قصد فسخ قرارداد خود را ندارد و تنها در صورتی اقدام به این کار خواهد کرد که الاهلی حقو  حقوقش را کامل به او پرداخت کند.

با این وصف بازگشت امید ابراهیمی فعلا منتفی است تا زمانی که الاهلی قرارداد خود را با این بازیکن به صورت کامل فسخ کند. در عین حال الاهلی قصد دارد او را به باشگاه دیگری در قطر بفرستد تا از پرداخت تعهدات نسبتا سنگین خود به این بازیکن ملی پوش خلاص شود.

با این شرایط خبری که امروز درباره حضور امید ابراهیمی در پدیده منتشر شده واقعیت ندارد و به احتمال بسیار زیاد، بازگشت ابراهیمی به فوتبال ایران منتفی است. اگرچه تیم های استقلال، پدیده و سپاهان علاقه مند به استخدام این هافبک دفاعی خوش نقش مازندرانی الاصل هستند که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی بر بازو را هم دارد.

بنابر شنیده ها در صورت بازگشت ابراهیمی به فوتبال ایران، اولویت وی پیوستن به استقلال خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jpdm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره سپاهان با ابراهیمی