تاریخ انتشار: 1398/06/13 10:18
کد خبر: 89195

ادامه تغییر در باشگاه پرسپولیس/افراد جدیدی وارد می شوند!

پس از آنکه وزارت ورزش و جوانان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را خارج از اعضای هیات مدیره انتخاب کرد، قرار است بزودی ادامه تغییرات در این باشگاه صورت بگیرد و افراد جدیدی وارد شوند.
ادامه تغییر در باشگاه پرسپولیس/افراد جدیدی وارد می شوند!

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی این باشگاه تصمیم به انتخاب محمدحسن انصاریفرد گرفت تا او به عنوان عضوی خارج از هیات مدیره به عنوان مدیرعامل مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد.

هیات مدیره پرسپولیس در حالی انصاریفرد را انتخاب کرد که پیش از این از علی رغبتی و مهدی محمدنبی به عنوان جانشینان احتمالی عرب نام برده می شد. دو عضو هیات مدیره پرسپولیس که با آمدن انصاریفرد بعید است در پست خود بمانند.

نبی که در جلسه انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه نیز حضور نداشت در محافل خصوصی عنوان کرده که دیگر حاضر نیست عضوی از هیات مدیره باشگاه شود. شاید او انتظار داشت جعفر کاشانی، علی رغبتی، ایرج عرب و مهرداد هاشمی او را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند اما راهکارهای انصاریفرد پس از جلسه با وزیر ورزش برای خروج پرسپولیس از بحران های فعلی خود سبب شد تا هیچ کدام از اعضای هیات مدیره تمایلی به انتخاب نبی به عنوان جانشین ایرج عرب نداشته باشند.

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی که در آخرین روزهای حضور ایرج عرب در پست مدیرعاملی اش امور جاری باشگاه را نیز رتق و فتق می کرد منتظر دستور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش بود تا به صورت رسمی مدیرعامل پرسپولیس شود اما این اتفاق رخ نداد. با این حال رغبتی که از او به عنوان یک مدیر رده بالا در وزارت ورزش یاد می شود ماندن یا رفتن خود را منوط به تصمیمات سلطانی فر کرده است تا وزیر ورزش درباره آینده کاری اش تصمیم گیری کند. عضوی از هیات مدیره پرسپولیس که در روزهای اخیر از او به عنوان گزینه وزارت برای حضور در فدراسیون والیبال یاد می شود.

رغبتی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگاران نیز گرچه از بی خبری اش برای حضور در بین مردان توپ و تور گفت اما اظهار داشت در صورت نیاز به آن حوزه هم خواهد رفت.

ایرج عرب نیز که دیگر تمایلی نداشت در مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بماند احتمالا به عدم تمایل خود در مجموعه باشگاه نیز ادامه می دهد تا به زودی شاهد خروج او از جمع اعضای هیات مدیره باشیم.

همچنین انصاریفرد با بازگشت عرب به پست معاونت مالی اداری باشگاه نیز مخالفت کرده تا عمر حضور مدیرعامل پیشین پرسپولیس در این باشگاه کوتاه باشد.

مهرداد هاشمی که در دو ماه اخیر به دلیل اختلاف سلیقه با عرب در جلسات هیات مدیره شرکت نمی کرد با روی کارآمدن انصاریفرد به باشگاه بازگشت تا حمایت خود را نسبت به تغییر مدیر عامل باشگاه نشان دهد. او که به عنوان عضو اقتصادی به هیات مدیره اضافه شده بود در آخرین نشست خود با سلطانی فر به صراحت اعلام کرد که از آمدن انصاریفرد استقبال کرده و هرگونه همکاری را با وی انجام خواهد داد.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز که در چند سال اخیر در همین پست بوده اما کمترین تاثیرگذاری را در امور اجرایی سرخ ها داشته است نیز قصد دارد به حضور خود در پرسپولیس ادامه دهد. کاشانی که در بین پیشکسوتان پرسپولیس نیز چهره مقبولی است در صورت اعتماد دوباره وزارت ورزش در همین پست باقی خواهد ماند.

محمدحسن انصاریفرد نیز قرار است پس از غربالگری در هیات مدیره باشگاه به این جمع اضافه شده تا در تصمیم گیری های مربوط به این گروه نیز حق رای داشته باشد.

وزارت ورزش و جوانان نیز قصد دارد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران را پس از بازی حساس این دو تیم انتخاب کند تا متهم به تخریب یا حمایت از مجموعه ای خاص نشود.

هیات مدیره هایی که هرگونه تغییر در آنها می تواند موج جدیدی از حواشی و اتفاقات فوتبالی را به همراه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpm7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور در این صورت ترانسفر می‌شود