تاریخ انتشار: 1398/06/15 07:46
کد خبر: 88999

اتفاقی که صدای سرمربی ” استقلال ” را در می آورد

سرمربی آبی پوشان پایتخت از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برد و ممکن است که این شرایط برای او سخت تر هم شود.
اتفاقی که صدای سرمربی ” استقلال ” را در می آورد

استراماچونی سرمربی سرشناس ایتالیایی در تابستان هدایت استقلال را برعهده گرفت تا جایگزین شفر در این تیم شود.

استراماچونی شروع بسیار آرامی در استقلال داشت و توانست در فصل آمادگی تابستانی آرامش را به آبی پوشان برگرداند.

طولی نکشید که صدای این مربی بزرگ ایتالیایی درآمد؛ از خلف وعده به خاطر پرداخت طلب تا بد قولی مدیران استقلال در جذب بازیکن.

با آغاز لیگ عصبانیت این مربی شدیدتر شد. شکست برابر ماشین سازی باعث شد تا این مربی باتجربه در نشست خبری بعد از بازی به شدت عصبی شود و به انتقاد بپردازد. رفتاری که او از خود نشان داد بازتاب زیادی در رسانه های ایتالیایی داشت و حتی بحث جدایی زود هنگام او هم مطرح شد.

و اما استقلال با هدایت استراماچونی در دیدار دوم خود با وجود آنکه خوب بازی کرد اما در ورزشگاه آزادی با تساوی ناامید کننده متوقف شد. گلی که آبی پوشان در دقایق پایانی بازی دریافت کردند باعث عصبانیت سرمربی ایتالیایی شد.

استراماچونی بعد از بازی برخورد تند با فغانی داشت و حتی در نشست خبری بعد از بازی هم شرکت نکرد.

خبرهای درباره محرومیت این مربی ایتالیایی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به گوش می رسد. آنچه که روشن است این است که او هم به خاطر نتایج بد تیم و هم به خاطر خلف وعده باشگاه و مهم تر اینکه به خاطر برخوردی که در فرودگاه عصبی است.

اگر محرومیت و یا جریمه ای هم برای این مربی در نظر گرفته شد بیشتر عصبانی خواهد شد و اصلا بعید نیست که آبی پوشان را ترک کند چرا که رسانه های ایتالیایی هم امروز از عصبانیت سرمربی استقلال نوشتند و تاکید کردند که در حال حاضر جنگ بین استراماچونی و فدراسیون فوتبال ایران آشکار شده که به خاطر رای اخیر کمیته انضباطی این فدراسیون است.

به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی از انتخاب محیط جدید رضایت ندارد اما با توجه با رقم بالایی که باید در صورت فسخ قرارداد پرداخت کند نمی تواند استقلال را ترک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4857xa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار دوباره سازمان لیگ به استقلال درصورت انصراف از سوپرجام