تاریخ انتشار: 1398/06/15 10:45
کد خبر: 88986

اکبرپور: نداشتن تمرکز نقطه ضعف استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهمترین عاملی که باعث می‌شود استقلال در دقایق پایانی به راحتی دروازه‌اش باز شود عدم تمرکز در میان بازیکنان است که این مشکل با صحبت‌های کادرفنی باید برطرف شود.
اکبرپور: نداشتن تمرکز نقطه ضعف استقلال است

« علیرضا اکبرپور»در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید استقلال، اظهار داشت: قضاوت در خصوص این بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارد و آنها باید دقایق بیشتری برای استقلال به میدان بروند تا بتوانیم نظر خود را اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد، افزود: هنوز بازی‌های زیادی به پایان فصل باقی مانده و نباید بگوییم استقلال مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم نیست.

اکبرپور خاطرنشان کرد: استقلال در سال‌های گذشته امتیازلات زیادی را در هفته‌های ابتدایی فصل از دست داد و در پایان فصل چوب آن را خورد. آنها باید از اتفاقات گذشته درس بگیرند و اجازه ندهند هواداران به خاطر از دست دادن این امتیازات افسوس بخورند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مهمترین عاملی که باعث می‌شود استقلال در دقایق پایانی به راحتی دروازه‌اش باز شود عدم تمرکز در میان بازیکنان است که این مشکل با صحبت‌های کادر فنی باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: استراماچونی یک مربی حرفه ای است و باید زمان کافی در اختیار او قرار داد تا بتواند افکار تاکتیکی‌اش را در استقلال پیاده کند. نمی‌توان منکر توانایی‌های مربی‌ای شد که در لیگ معتبر ایتالیا روی نیمکت تیم بزرگ اینترمیلان نشسته است.

اکبرپور در پایان گفت: شهرآورد برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و مربیان و بازیکنان این تیم توجه داشته باشند که نتیجه این جدال از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای هواداران استقلال برخوردار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxkbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی پرگل استقلال و بادران در یک نیمه/ دیاباته باز هم درخشید