تاریخ انتشار: 1398/06/15 10:56
کد خبر: 88985

حمایت قاطع پیشکسوت پرسپولیس از گابریل کالدرون

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نادری می‌تواند خاطره چپ‌های خوب پرسپولیس را زنده کند.
حمایت قاطع پیشکسوت پرسپولیس از گابریل کالدرون

جواد منافی چپ‌پای سابق پرسپولیس و تیم ملی از شکست پرسپولیس مقابل تراکتور تا مسائل دیگر با ما صحبت کرد.

چرا پرسپولیس دومین بازی فصل را در تبریز به تراکتور واگذار کرد؟

    پرسپولیس،در نیمه اول خوب نبود و انتظارات را برآورده نکرد البته بازی در نیمه اول بیشتر حالت درگیرانه داشت و دو تیم نتوانستند خواسته‌های مد نظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند ولی روی یک لحظه غافلگیری تیم میزبان به گل رسید و با حفظ گلش سه امتیاز باارزش را کسب کرد. پرسپولیس در نیمه دوم نمایش برتری نسبت به تراکتور داشت و می‌توانست ورق و نتیجه بازی را برگرداند، اما این امر محقق نشد.

بعد از این باخت انتقادات زیادی به کالدرون وارد شد!

    من فکر می‌کنم تغییرات تاوان دارد. پرسپولیس در این فصل مربی و چند بازیکنش تغییر کرده و نیاز به زمان دارد تا بازیکنان در قالب تیم جدید و تفکرات مربی ارزش‌های‌شان را نشان دهند. نباید نسبت به کالدرون و تیمش با یک باخت حساس شد.

برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت چه شرایط و نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟

    پرسپولیس،با حمایت تماشاگرانش ۱۰۰ درصد تیم حریف را شکست می‌دهد تا با روحیه خوبی به استقبال شهرآورد برود. خوشبختانه شهرآورد این بار اوایل فصل است و بازیکنان ترسی از بابت محرومیت ندارند و با توان بالا به مصاف صنعت نفت می‌روند.

از پرسپولیس شش بازیکن به تیم ملی دعوت شدند.

    پرسپولیس،چند سال قهرمان ایران بوده و طبیعی است که تعداد زیادی از این تیم به تیم ملی دعوت شوند با این وجود من معتقدم که جای علیپور و شجاع در تیم ملی خالی است. شجاع در چند سال اخیر جزو بهترین مدافعان بوده، اما نمی‌دانم که به چه دلیلی دعوت نمی‌شود، همین‌طور علیپور!

در رابطه با دعوت محمد نادری به تیم ملی چه صحبتی دارید؟

    نادری مدافع چپ خوبی است و باید قدر خودش را بداند و بیشتر از آنچه که از او می‌بینیم در تیم ملی بدرخشد. نادری باید جناح چپ تیم ملی را قبضه کند و خاطرات چپ‌پا‌های خوب پرسپولیس را در تیم ملی زنده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxzab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش یک پرسپولیسی به توهین بیرانوند به هواداران تراکتور