تاریخ انتشار: 1398/06/17 20:20
کد خبر: 88697

قرار ستاره هلندی و رئال مادرید؛ تابستان 2020

دنی فن دبیک، هافبک هلندی آژاکس در تابستان سال 2020 راهی رئال مادرید خواهد شد.
 قرار ستاره هلندی و رئال مادرید؛ تابستان 2020

کهکشانی ها در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب یک هافبک میانی انجام دادند و بعد از ناکامی در خرید پل پوگبا، اخباری در مورد احتمال توافق با دنی فن دبیک، هافبک 22 ساله آژاکس مطرح گردید، اما امروز نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد این انتقال به تابستان سال 2020 موکول شده است.

کهکشانی ها در تابستان امسال تمام تلاش خود را وقف خرید پل پوگبا کردند، اما در نهایت منچستریونایتد با رقم مطرح شده از سوی فلورنتینو پرز موافقت نکرد و انتقال هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به برنابئو منتفی شد.

به نظر می رسد با توجه به خرید چند بازیکن و خرج کردن 275 میلیون پوند در تابستان امسال، رئال مادرید ترجیح داده پروسه خرید دنی فن دبیک از آژاکس را به تابستان سال 2020 موکول کند تا در آن مقطع با شرایط مالی مساعدتر با باشگاه هلندی وارد مذاکره شود.

رئال مادرید برای خرید هافبک جوان هلندی رقمی در حدود 50 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دنی فن دبیک تابستان بعدی راهی برنابئو می شود. آژاکس در فصل گذشته لیگ قهرمانان نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد و به نظر می رسد بعد از جدایی بازیکنانی چون فرانکی دی یونگ و ماتیاس دی لیخت، حالا نوبت دنی فن دبیک فرا رسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w9p7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رئال مادرید؛ امیدوار به نرمش دوباره زیدان