تاریخ انتشار: 1398/06/19 11:52
کد خبر: 88547

یواخیم لوو: آلمان در نیمه دوم شایسته پیروزی بود

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ایرلند شمالی در مقدماتی یورو2020 از شاگردانش و به خصوص سرژ گنابری تمجید کرد و گنابری را بازیکن مهمی برای آلمان دانست.
 یواخیم لوو: آلمان در نیمه دوم شایسته پیروزی بود

تیم ملی آلمان که بعد از شکست مقابل هلند در دیدار قبلی خود در مقدماتی یورو2020 با انتقادهای زیادی روبرو شده بود دیشب موفق شد در خاک ایرلند شمالی این تیم را 2-0 شکست دهد تا مقداری از فشار انتقادات بر این تیم کاسته شود. یواخیم لوو سرمربی آلمان بعد از این بازی از بازیکنانش تمجید کرد و به خصوص سرژ گنابری زننده گل دوم آلمان در این بازی را ستود و گفت او برای آلمان به بازیکنی مهم تبدیل شده است.

درحالیکه آلمان با گل نیمه دوم مارسل هالستنبرگ از حریف 1-0 پیش افتاده بود گنابری در دقیقه 90+2 خیال ژرمن‌ها را راحت کرد. این نهمین گل گنابری در ده بازی رسمی خود برای تیم ملی آلمان بود و باعث شد لوو بعد از بازی از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی مانشافت یاد کند.

لوو بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما امروز تحت فشار بودیم ولی باید پیروز می‌شدیم. ما بازی را خوب شروع نکردیم. بازیکنان ایرلند شمالی خیلی شجاع بودند و به ما حمله می‌کردند و این کار را خیلی خوب انجام می‌دادند".

سرمربی آلمان در ادامه گفت:" ما در فاصله بین دو نیمه در رختکن چند موضوع را به بازیکنان گوشزد کردیم و بعد از آن بود که روند کار آلمان بهتر شد. در نیمه دوم سرعت بیشتری داشتیم و گلی که زدیم  باعث شد تیم آرامش بیشتری پیدا کند. گل اول ما در بهترین زمان ممکن به ثمر رسید و باید گل دوم را خیلی زودتر به ثمر می‌رساندیم. ما نباید چنین بازی‌ مهمی را از دست بدهیم و بازیکنان ما باید سازگاری بیشتری داشته باشند. ما در حال حاضر در فاز یادگیری قرار داریم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp5wz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سرشناس فوتبالی در بستر بیماری