تاریخ انتشار: 1398/06/19 13:18
بازوبند بر دست اشکان؟
کد خبر: 88542

ترکیب احتمالی تیم ایران در مقابل هنگ کنگ

ستاره های پرتعداد تیم ملی کار ویلموتس برای انتخاب 11 نفر را سخت کرده اند.
 ترکیب احتمالی تیم ایران در مقابل هنگ کنگ

تیم ملی ایران از ساعاتی بعد به مصاف هنگ کنگ می‌رود. شاگردان ویلموتس در حالی اولین بازی مرحله گروهی را انجام خواهند داد که شرایط خاصی بر این مسابقه حکم فرما شده و حساسیت های زیادی به وجود آمده است.

در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران خواهد بود. او در سال های اخیر گلر شماره یک تیم ملی بوده و با نمایش خود رضایت کارلوس کی روش و حالا مارک ویلموتس را جلب کرده است. بیرانوند که در مقدماتی جام جهانی 2018 رکوردهای جالبی را به نام خود ثبت کرد، از امروز کار خود برای جام جهانی قطر را آغاز می‌کند.

در خط دفاع کادرفنی تیم ملی گزینه های زیادی را دارد اما احتمالا مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی دو لژیونر فوتبال ایران در پست خود ایفای نقش خواهند کرد. علاوه بر آن ها بازیکنانی چون سیاوش یزدانی و محمدحسین کنعانی زادگان در دسترس هستند که البته اولویت بعدی ویلموتس خواهند بود.

در جناح راست و چپ، هر 4 بازیکن کیفیت هایی نزدیک به هم دارند اما شانس رامین رضاییان و میلاد محمدی بیشتر از احسان حاج صفی، محمد نادری و وریا غفوری است؛ این دو در فوتبال خارج از کشور بازی می کنند و در هفته های اخیر نیز عملکرد خوبی داشته اند.

ویلموتس احتمالا سیستم 4-2-3-1 را برای این بازی انتخاب می کند. بنابراین انتظار می رود امید ابراهیمی و احسان حاج صفی در ترکیب اصلی بازی کنند؛ هرچند که مهره هایی نظیر نوراللهی و علی کریمی هم می توانند به ترکیب اصلی برسند. در سمت راست علیرضا جهانبخش، در سمت چپ وحید امیری و در مقابل آن ها اشکان دژاگه احتمالا بازی می کنند و تک مهاجم ایران نیز سردار آزمون خواهد بود.

روی نیمکت مهدی ترابی، علی کریمی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و... بازیکنانی هستند که می توانند به کار گرفته شوند.

ترکیب احتمالی ایران در مقابل هنگ کنگ: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzpkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقابت دو ملی‌پوش پرسپولیس برای بازی در تیم ملی