تاریخ انتشار: 1398/06/19 16:26
کد خبر: 88522

خامس: امسال، سال من در رئال خواهد بود

ستاره کلمبیایی رئال مادرید خوشبین است که یک فصل به یادماندنی را رقم بزند.
 خامس: امسال، سال من در رئال خواهد بود

دوم شهریور خامس رودریگز پس از 832 روز به برنابئو بازگشت و در ترکیب ابتدایی رئال مقابل وایادولید به میدان رفت. ستاره کلمبیایی که در انتقالات تابستانی در فهرست سیاه زیدان بود، به یکباره تغییر وضعیت داد و نه تنها از فهرست فروش رئال خارج شد که برابر وایادولید از ابتدا برای کهکشانی ها به میدان رفت. او هفته اول لالیگا برابر سلتا روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

خامس که میان هواداران رئال بسیار محبوب است، در شروع بازی و زمان اعلام اسامی بازیکنان بیشتر از هر بازیکنی مورد تشویق قرار گرفت. او یکی از بهترین های رئال نیز بود اما به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

خامس که پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال برگشت و توانست نظر زیدان را نسبت به خود تغییر دهد، امیدوار است تا بتواند بهترین فصل ممکن را رقم بزند.

خامس پیش از شروع تمرین روز گذشته رئال و در محاصره هواداران به خبرنگار ال چیرینگیتو گفت:« امسال می تواند سال من در رئال باشد و امیدوارم در نهایت چنین شود. واضح است که انگیزه و شور و شوق بالایی برای فصل جاری دارم.»

خامس در مورد رابطه اش با زیدان گفت:« همه چیز  بین ما خوب است و مشکلی وجود ندارد. از ماندن در رئال خوشحالم و شرایط حاکم بر تیم هم خوب است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yaprm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره کلمبیایی رئال مادرید در آستانه جدایی
کهکشانی ها باز هم خواهان فروش خامس هستند

آینده خامس را از رئیس رئال مادرید بپرسید
مدیر برنامه‌های ستاره کلمبیایی: