تاریخ انتشار: 1398/06/19 21:41
کد خبر: 88506

معنی ژست های سردار آزمون بعد از گلش چه بود؟

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر موفق شد با دو گل سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد تیم فوتبال هنگ‌کنگ را شکست دهد تا اولین گام را با سرمربی بلژیکی خودش محکم بردارد.
معنی ژست های سردار آزمون بعد از گلش چه بود؟

سردار آزمون با گلی که درهمان نیمه اول به ثمر رساند علاوه بر اینکه فشار را از روی تیم برداشت بازی بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و ثابت کرد مهاجم اول تیم ملی به شمار می‌رود و درعین‌حال می‌توان روی این بازیکن دربازی‌های مهم‌تر حساب ویژه‌ای باز کرد.

این درحالی است که او بعد از جام جهانی زیر فشار انتقادات زیادی قرارگرفته بود تا جایی که حتی منجر به خداحافظی وی از تیم ملی هم شده بود. او ضمن ناراحتی زیادش از کسانی که از وی به علت عدم گلزنی در جام جهانی خرده گرفته بودند عنوان داشت که نباید به خانواده‌اش توهین می‌شد.اما پس از پایان جام جهانی، هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی آن‌قدر خوب عمل کرد تا دگرجایی برای هیچ شکی باقی نگذارد که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و حالا هم او و هم تیم ملی از بازگشتش سود می‌برند .

 سردار پس از به ثمر رساندن سی‌امین گل ملی خود در وزرشگاه ملی هنگ‌کنگ ژست‌های جالبی  را در مقابل دوربین‌ها نشان داد که در نوع خودش جالب بود. به نظرمی‌رسد او با نشان دادن علامت "هیس" ، منتقدانش را پس از بازی‌های جام جهانی هنوز نبخشیده است.

سردار در این بازی با جاگیری مناسب و خاصیت تمام‌کنندگی بالایی که دارد با ضربه‌ای چکشی قفل دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد تا چراغ اول را  خودش روشن کرده باشد.

آزمون با 7 شوت به سمت دروازه که 4 تاب آن درون چهارچوب بود و 3 پاس کلیدی و دقت پاس ۸۴ درصد، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کرد. او حالا به همراه کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی به‌عنوان مهاجمان تیم ملی خط حمله تیم ملی را به یکی از بهترین خطوط حمله آسیا تبدیل کرده‌اند که قطعاً در بازی‌های آینده می‌توانند عصای دست مارس ویلموتس محسوب شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5qk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن السد: مصمم به کسب سه امتیاز بازی هستیم