تاریخ انتشار: 1398/06/26 10:22
کد خبر: 87740

سرمربی تیم ملی جوانان به AFC شکایت کرد

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان برای دست یابی به حق و حقوق معوقه اش از باشگاه استقلال خوزستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
 سرمربی تیم ملی جوانان به AFC شکایت کرد

با اینکه از جدایی این مربی از تیم استقلال خوزستان دو فصلی می گذرد و بارها و بارها ارکان قضایی فدراسیون فوتبال از این باشگاه تقاضا کردند حق و حقوق معوقه سرمربی اش را پرداخت کند اتفاقی در این زمینه رخ نداد و سیروس پورموسوی بالاجبار برای احقاق حق به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد و خبر رسیده چند بازیکن دیگر استقلال خوزستان هم قصد دارند شکوائیه هایی را برای ارایه به AFC تنظیم کنند تا بلکه از این طریق به پول خود دست یابند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که کمیته تعیین وضعیت قرار بود به تیم های بدهکار اجازه جذب بازیکنان جدید را ندهد اما استقلال خوزستان بدون هیچ مانعی علاوه بر حضور در فصل جدید بازی های دسته اول کارت بازیکنان جدید خود را هم دریافت کرد. جالب اینکه کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به شکایت مربیان و بازیکنان حق رسیدگی به شکایت که پول جالب توجهی هم هست را نقدا دریافت می کند اما درادامه در خصوص وصول طلب ها اتفاق خاصی نمی افتد؛ به همین خاطر در سال های اخیر مربیان و بازیکنان به این نتیجه رسیده اند برای رسیدن به حق و حقوق خود چاره ای ندارند که به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند که این موضوع طبیعی است به اعتبار فوتبال باشگاهی ایران نزد AFC ضربه بزند.

800

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pydwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: در بازی دوم با اندونزی تنبیه شدیم