تاریخ انتشار: 1398/07/13 11:17
کد خبر: 85460

صالحی امیری:درباره سرمربی و کادر فنی نه ما و نه وزارت ورزش مداخله مستقیم نخواهیم داشت!

رییس کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی امید بر عهده فدراسیون است و ما در این رابطه دخالتی نداریم اما قرار است جلسه مشترکی را در هفته جاری با تاج داشته باشیم.
صالحی امیری:درباره سرمربی و کادر فنی نه ما و نه وزارت ورزش مداخله مستقیم نخواهیم داشت!

رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک صبح شنبه در حاشیه مراسم خاکسپاری، جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد:‌ آقای کاشانی دلسوز بود. همه کسانی که در ورزش ایران قبل و بعد از انقلاب بودند از ایشان به نیکی و پاکی یاد می‌کنند. هیچ‌وقت از مسیر حق و اخلاق خارج نشد. آن چیزی که اهمیت دارد این است که نسل جدید بدانند که برای تداوم حیات ورزش ایران باید از امثال جعفر کاشانی خوش نامی را یاد بگیرند.

او ادامه داد: همه ما خواهیم رفت، آن چیزی که می‌ماند، اخلاق و معرفت و انسانیت است و جعفر کاشانی یکی از پرچم‌داران اخلاف، فضیلت و معرفت بود.

صالحی امیری درباره وضعیت تیم ملی امید هم بیان کرد:‌ این‌جا مراسم خاکسپاری است و جای این صحبت‌ها نیست ولی ۳ نکته کلیدی درباره تیم ملی امید وجود دارد. اولا انتخاب سرمربی و کادر فنی بر عهده فدراسیون است و ما در این رابطه دخالتی نداریم. نکته دوم به حمایت‌های مالی برمی‌گردد. هم ما و هم وزارت ورزش و هم فدراسیون همکاری می‌کنیم. نکته سوم هماهنگی بین ما، فدراسیون و وزارت ورزش است. این هفته جلسه مشترکی را با آقای تاج برگزار می‌کنیم. سیاست رسمی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال حمایت همه جانبه از تیم ملی امید برای صعود به المپیک است تا ما بتوانیم به این خواسته مردم پس از ۴ دهه پاسخ مثبت بدهیم. تلاش می‌کنیم این هفته جلسه سه جانبه مشترکی داشته باشیم  اما درباره سرمربی و کادر فنی نه ما و نه وزارت ورزش مداخله مستقیم نخواهیم داشت. مگر در بقیه فدراسیون‌ها ما برای انتخاب سرمربی دخالت می‌کنیم؟ تیم ملی امید هم یکی از این‌هاست که ما باید حمایت و هدایت کنیم تا بدرخشد. من خبر دارم که آقای تاج و فدراسیون در تلاش‌اند  پاسخی به مسائل‌شان پیدا کنند. سیاست رسمی ما و وزارت ورزش حمایت قطعی و همه‌جانبه از تیم ملی امید برای صعود به المپیک است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzr8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار