تاریخ انتشار: 1398/07/13 22:09
پیش بازی اینتر-یوونتوس؛
کد خبر: 85406

زهر افعی ها ازطریق تفکرات کونته ،بانوی پیر را زمین گیر می کند؟

دو تیم اینتر میلان و یوونتوس در هفته هفتم سری آ ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.
زهر افعی ها ازطریق تفکرات کونته ،بانوی پیر را زمین گیر می کند؟

ورزشگاه مه آتزا یکشنبه ۱۴ مهرماه ۹۸ از ساعت۵ ۱ /۲۲ مکانی خواهد بود برای مصاف دو تیم  اینتر و یووه ،تیم های اول و دوم سری آ که مهمترین بازی فوتبال ایتالیا خواهد بود.

داربی فوتبال این فصل ایتالیا ،رنگ وبویی تازه و جدیدی به خود گرفته است.نشستن کونته بر روی اینتر دشمن دیرینه یووه،صدرنشینی افعی ها و بهترین شروع تاریخی افعی ها پس از هلنیو هررای افسانه ای .اینتر برای تثبیت جایگاه خود در صدرجدول و یووه برای گرفتن آن،نبرد تماشایی را در مه آتزا خواهند داشت.

تقابل آنتونیو کونته مربی صاحب سبک و انرژیک اینتر آنهم برابر یوونتوس، تیمی که بهترین دوران بازیگری و مربیگری خود را درآن‌سپری کرده بود،جذابیت های بسیاری را دربرخواهد داشت‌.

هواداران یووه از کونته بعنوان یک خائن نام میبرند،زیرا او هدایت تیمی را برعهده گرفته است که دشمن خونی آنهاست.

داربی ایتالیا در یک دهه اخیر، همواره بسود بانوی پیر به پایان رسیده است،اما داربی این فصل ایتالیا با تقابل کونته و ساری حلاوتی دیگر دارد.

اینتر که نیمه اول فوق العاده ای را مقابل بارسا پشت سر گذاشته به مصاف یوونتوسی می رود که بایر لورکوزن  با سه گل درهم کوبیده بود.

این دیدار مصاف اندیشه ها و تفکرات دو مربی نوگرای فوتبال ایتالیا درقالب  تاکتیک های مدرن فوتبال روز جهان خواهد بود،که بنوعی از شیوه وسبک سنت گرا و کلاسیک فوتبال  ایتالیا ،عبور خواهد کرد.

این دیدار حساس، زیبا و جذاب، می تواند شکل جدیدی از فوتبال ایتالیا را در ورزشگاه مه آتزای شهر میلان به نظاره جهانیان بگذارد،تا مجددا توجهات و نگاه های کارشناسنان فوتبال اروپا را به سمت وسوی فوتبال سنت گرا و محافظه کارانه ی ایتالیا را تغییر دهد.

هردو مربی از ایده های تهاجمی برخوردارند،هرچند هنوز رگه هایی از سبک سنتی ایتالیایی را در بازه هایی از این دیدار را می توان ،دید.زیرا تغییرات اساسی وبنیادی در سبک فوتبال ایتالیا که شیوه های دفاعی آن، سابقه ای صدساله دارد،کاری سخت ودشوار است و به این سادگی نمی توان آن را بکلی و یک شبه، تغییر داد.

ساری و کونته دو مربی نوگرای ایتالیایی ،می توانند با سبک وسیاق خود، از تفکرات بشدت سنتی فوتبال ایتالیا که به پدر تاکتیک معروف است، عبور کنند و آن را دچار تغییرات کنند و به سمت وسوی  سبک و شیوه  فوتبال مالکانه ای کنند که جهانی را عاشق خود کرده است.

کونته دراین دیدار با مدل پایه۲-۵-۳ خود به سراغ مدل پایه ۳-۳-۴ ساری خواهد رفت که رونالدو می تواند نقشی اساسی درآن ایفا کند.

البته این احتمال وجود دارد که ساری در مقابل کونته از مدل ۲-۴-۴ نیز وارد زمین شود.

ازطرفی مارتینز و لوکاکو که ازسوی سنسی ریزنقش حمایت میشوند و همچنین خط دفاعی سه نفره افعی ها می تواند ،جذابیت این بازی را دو چندان کند.هرچند بونوچی ، دلیخت ، پیانیچ و هیگواین نیز در طرف دیگر میدان ازمهره های تاثیرگذار این دیدار سراسر هیجان و زیبایی می توانند باشند.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5x5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 چرا اعلام نام سرمربی جدید اینتر به تعویق افتاد؟