تاریخ انتشار: 1398/07/14 21:24
با از پیوستن محمد حبیبی
کد خبر: 85294

ملوانی سابق، مربی دروازه بان های تیم ملی شد

مربی سابق تیم ملوان بندر انزلی و تیم های ملی امید و نوجوانان از امروز روز را به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی بزرگسالان ایران آغاز کرد.
ملوانی سابق، مربی دروازه بان های تیم ملی شد

محمد حبیبی مربی سابق تیم ملوان بندر انزلی از امروز به عنوان مربی دروازه بانی تیم ملی فوتبال ایران کار خود را آغاز کرد. انتخاب او توسط کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در حالی انجام شد که کوین مینیا، مربی سابق گلرهای تیم ملی به دلیل مشکلات شخصی موفق به حضور در اردوی چهارم تیم ملی در دوران حضور مارک ویلموتس نشد.

حبیبی که این روز ها به عنوان مربی دروازه بان های تیم امید ایران با فرهاد مجیدی و حمید استیلی مشغول به کار بود پس از قطعیت در عدم حضور کوین مینیا، توسط کادر فنی تیم ملی دعوت به کار شد و امروز نیز اولین جلسه تمرینی خود را با سه دروازه بان تیم ملی گذراند.

محمد حبیبی که در دوران بازی، سابقه حضور در تیم ملی فوتبال و همینطور تیم ملی فوتسال ایران را در کارنامه دروازه بانی خود دارد پیش از این و غیر از حضور روی نیمکت تیم ملوان بندر انزلی، در تیم های ملی نوجوانان و امیدها نیز فعالیت کرده است.

او در یک ماه گذشته با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی حضور یافته و پیشرفته ترین کلاس های مدرسی دروازه بانی را را از سر گذراند تا از این پس به عنوان مدرس درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به فعالیت بپردازد.

پس از وحید هاشمیان، اکنون محمد حبیبی به عنوان دومین مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی ایران شناخته می شود تا تعداد ایرانی کادر فنی بیشتر از قبل شود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yax8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قلعه نویی:در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی‌شد