تاریخ انتشار: 1398/07/15 20:22
کد خبر: 85165

پیروزی پرگل ساحلی بازان ایران مقابل عمان در دیداری دوستانه

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود برابر عمان نیز به پیروزی رسید.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین بازی از اردوی تدارکاتی خود در عمان از ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت محلی) به مصاف عمان رفت و با نتیجه شش بر سه به سود ایران به اتمام رسید.

در وقت نخست ایران ملی‌پوشان کشورمان با دو گل محمد معصومی‌زاده و محمد مرادی از حریف پیش افتادند اما عمانی‌ها موفق به جبران نتیجه شدند و یک پنالتی اعلام شده به نفع کشورمان نیز به گل تبدیل نشد تا وقت نخست با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان برسد. 

وقت دوم بازی نیز با حملات ساحلی‌بازان کشورمان پیگری شد و امیرحسین اکبری، پیمان حسینی و محمد معصومی‌زاده موفق به گلزنی شدند. البته یک گل توسط بازیکنان عمان وارد دروازه ایران شد.

وقت سوم مسابقه با گل زود هنگام محمد احمدزاده همراه شد. در ادامه یک پنالتی برای عمان اعلام شد که با واکنش بسیار خوب بهزادپور توپ دفع شد. در ادامه نیز عمانی‌ها فشار زیادی روی دروازه ایران ایجاد کردند و یک پنالتی دیگر از سوی داور برای میزبان گرفته شد اما بازهم توسط حمید بهزادپور توپ مهار شد و نتیجه ۶ بر ۳ به سود شاگردان هاشم‌پور به پایان رسید.

گفتنی است، محمد مرادی در وقت اول بازی به دلیل خطای تیم حریف جهت مداوا از زمین مسابقه خارج شد. 

سیدعلی موسوی زاده -رایزن فرهنگی سفارت ایران در عمان، الحارثی -رییس اداره تیم‌های ملی عمان و البلوشی معاون فدراسیون فوتبال عمان این دیدار را از نزدیک دنبال کردند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxemn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی پس از شکست برابر برزیل اشک همه را در آورد