تاریخ انتشار: 1398/07/24 15:31
کد خبر: 84258

سایه کی روش همچنان بر سر ویلموتس

باخت یک-صفر ایران در خانه بحرین یک بار دیگر باعث صف‌آرایی موافقان و مخالفان کارلوس کی‌روش در ایران شد.
سایه کی روش همچنان بر سر ویلموتس

 با اینکه بیش از هشت ماه از خروج کارلوس کی روش از ایران می‌گذرد هنوز اما دو قطبی‌ای که در روزهای پایانی حضور این سرمربی در ایران بوجود آمده بود برقرار است.

کی‌روش در حالی ایران را به مقصد کلمبیا ترک کرد که در ایران دو جبهه وجود داشت؛ طرفداران سرسخت این مربی و مخالفان جدی او. شاید در تاریخ هرگز چنین دودستگی در اطراف تیم ملی دیده نشده بود. تصور نمی شد که پس از هشت ماه دوباره این دو قطبی به شدت قبل نمود پیدا کند.

در ماه‌های گذشته هم به دفعات آثار کمرنگی از ادامه حیات این دوقطبی دیده شد. به رخ کشیدن فوتبال هجومی ویلموتس و اخلاق آرام این سرمربی بلژیکی به هواداران کی روش. در آنسو هم طعنه هواداران کی روش به اخراج برانکو.

دیشب اما یک مچ‌اندازی کامل صورت گرفت. هواداران کی‌روش باخت به بحرین را نتیجه نبود کی‌روش دانستند و با انگشت گذاشتن روی این نتیجه به مخالفان سرمربی کلمبیا طعنه می زدند. در آنسو هم البته مخالفان کی‌روش ساکت ننشستند، به ویژه که باخت سه-صفر کلمبیا به الجزایر و انتقاد تند برخی رسانه‌های کلمبیایی از کی‌روش سوژه خوبی در اختیار آنها قرار داده بود.

به هرحال آنچه مشخص است قرار نیست این دودستگی و دوقطبی یه این زودی‌ها از فوتبال ایران پاک شود. مارک ویلموتس فعلا سایه کی‌روش را بالای سر خود می بیند. هر نتیجه و اقدام خوب او وسیله‌ای خواهد بود برای طعنه به کی‌روش و هر باخت او ابزاری خواهد بود در دست طرفداران سرمربی پرتغالی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpepk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزگشایی از نامه کی‌روش؛ این یک خداحافظی ساده نیست!