تاریخ انتشار: 1398/07/24 22:24
کد خبر: 84220

نفت و گاز گچساران مغلوب حریف در خانه شد

در هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، سردار بوکان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در خانه شکست داد.
نفت و گاز گچساران مغلوب حریف در خانه شد

در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان سردار بوکان بود.

 براساس این گزارش، این دیدار عصر امروز در ورزشگاه شهدای صنعت نفت و گاز گچساران برگزار شد که در این دیدار تیم مهمان با کسب نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست داد.

 در این دیدار بازیکن نفت و گاز گچساران با زدن گل در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی  به ثمر رسید و از حریف خود پیش افتاد اما تیم سردار بوکان با زدن گل در دقایق 78 و 87 موفق شد میزبان را شکست دهد.

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام پنج دیدار، 3 پیروزی و 2 باخت و با کسب 9 امتیاز در رده  دوم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  در مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  2 بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.

 در هفته سوم تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز که میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود با کسب نتیجه یک برصفر بر تیم اهوازی غلبه در هفته چهارم که به مصاف تیم مس شهر بابک رفته بود با کسب نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

در هفته ششم لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران به مصاف ایران جوان بوشهر خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8zld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهیار رحمانی و محمد ویزواری به شهرداری اراک پیوستند
اختصاصی/

بعثت به‌دنبال انتقام / چشم امید نفت به خط دفاعی بعثت
پیش بازی بعثت کرمانشاه - نفت و گاز گچساران