تاریخ انتشار: 1398/08/09 10:09
کد خبر: 82478

اعتراف کالدرون جای تقدیر وتفکر دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از کالدرون سوال پرسید مگر نمی دانست جونیور چه توانایی هایی دارد
اعتراف کالدرون جای تقدیر وتفکر دارد

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار ، در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس  مقابل ماشین سازی تبریز گفت: برد پر گلی که پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر کسب کرد اعتماد به نفس تیم را به سطح خوبی رسانده است. این امر به بازیکنان تیم کمک می کند که اعتماد به نفش خود را دوباره کسب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته نباید تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است در خواب این پیروزی بماند. دو تیم در جام حذفی بازی کرده اند و شناخت خوبی از همدیگر دارند. به همین خاطر فکر می کنم اشتباهات فردی و تاکتیکی آنها به حداقل رسیده باشد تا شاهد یک دیدار حساس و جذاب باشیم.

وی در ادامه راجع به شروع گلزنی علی علیپور در لیگ برتر در غیاب جونیور اظهار داشت: همچنان معتقدم اگر علیپور یک بازیکن مکمل در کنار خودش داشته باشد می تواند بهتر از اینها عمل کند. او مهاجم دونده و پر تلاشی است اما برای اینکه بتواند راحت تر به دروازه حریفان نزدیک شود باید بازیکنی را کنار خودش داشته باشد که او هم بتواند پا به پای علیپور تلاش کند و فضاسازی کند.

داداش زاده درباره خروج جونیور از لیست بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل تصریح کرد: اینکه آقای کالدرون به اشتباه خودش بابت حضور  جونیور در پرسپولیس پی برده است جا تشویق دارد. به هر حال یک مربی در چنین مواقعی باید تصمیم نهایی را درباره بازیکن بگیرد. جونیور واقعا در حد و اندازه های پرسپولیس نیست. او باعث شده بود کار تیمی در فاز تهاجمی نیز خراب شود. از طرفی باید به کالدرون یا هر مدیری که چنین بازیکن بی کیفیتی را جذب کرد خرده گرفت که مبادا موضوع دیگری وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس تکرار قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: نتایج هفته گذشته به نفع پرسپولیس بود و فاصله این تیم را با صدر جدول کم کرد. به نظرم پرسپولیس با ادامه همین روند و کاهش اشتباهات خود در پاس دادن می تواند یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmlxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون کاری با تیم استقلال نداشته است!