تاریخ انتشار: 1398/08/09 11:32
کد خبر: 82466

اگر به خاطر مالکین باشگاه‌ها نبود،داوران حالا باید سیب‌زمینی پوست می‌کندند!

اورلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی بعد از تساوی بحث‌برانگیز این تیم مقابل آتالانتا در صحبتهایی خشمگین گفت اگر به خاطر مالکین باشگاه‌های سری آ نبود داوران باید سیب‌زمینی پوست می‌کندند!
 اگر به خاطر مالکین باشگاه‌ها نبود،داوران حالا باید سیب‌زمینی پوست می‌کندند!

ناپولی دیشب در هفته دهم سری آ در خانه خود به مصاف آتالانتا رفت و در دیداری جنجالی و پر حرف و حدیث در نهایت به تساوی 2-2 دست یافت. اورلیو دی‌لورنتیس، مالک و رئیس باشگاه ناپولی که در پایان بازی از عملکرد داور این مسابقه خشمگین بود در یک گفتگو گفت داوران سری آ برای باشگاه‌ها احترام قائل نیستند. او در ادامه گفت که اگر به خاطر مالکین باشگاه‌های سری آ نبود داوران حالا باید سیب‌زمینی پوست می‌کندند!

در دیدار ناپولی و آتالانتا در اواخر بازی یک پنالتی به سود ناپولی به دلیل بررسی صحنه توسط VAR مردود شد و بعد از آن بود که آتالانتا توانست گل تساوی را به ثمر برساند. به همین خاطر بود که دی‌لورنتیس در پایان بازی حرفهای خشمگینانه‌ای علیه وضعیت داوری در ایتالیا به زبان آورد.

دی‌لورنتیس که در مقابل دوربین شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ایستاده بود گفت:"  ریزولی و نیچی داوران مسابقه به نظرمان کارشان را درست انجام ندادند. می‌گویند دی‌لورنتیس نباید این حرفها را بزند ولی من می‌گویم من و دیگر روسای باشگاه‌های سری آ هستیم که باعث می‌شویم این لیگ و همینطور لیگهای سری ب و سری سی وجود داشته باشند پس حرف ما باید شنیده شود".

رئیس باشگاه ناپولی در ادامه گفت:" در غیر اینصورت ریزولی و نیچی باید به هشتاد میلیون ایتالیایی که از غرور و افاده‌های آنها خسته شده‌اند جواب بدهند. اینکه هیچکس نمی‌تواند به ریزولی و نیچی بگوید بالای چشم‌تان ابرو است واقعا عصبانی‌کننده است. اگر در بازی VAR وجود دارد گرفتن هشت تا نه دقیقه وقت اضافه واقعا بی‌معنی است. بعد هم داور بی‌خودی را دارید که جنتلمنی مثل آنچلوتی را اخراج می‌کند. من اگر جای او بودم از اینجا که داورانش بلد نیستند مثل داوران انگلیسی داوری کنند می‌رفتم، تمام".

دی‌لورنتیس در ادامه صحبتهایش گفت:" ما خسته شده‌ایم. ما هستیم که هزینه فوتبال را می‌دهیم و اگر ما نبودیم آنها باید سیب‌زمینی پوست می‌کندند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rox8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش های آنچلوتی برای غلبه بر آتالانتا/ آبی پوشان تنها به پیروزی می اندیشند
سری آ ایتالیا؛